Lowland Lions Forums

Lowland Lions Forums (http://www.lowlandlions.nl/forum/index.php)
-   Algemeen (http://www.lowlandlions.nl/forum/forumdisplay.php?f=93)
-   -   Wat speel jij online? (http://www.lowlandlions.nl/forum/showthread.php?t=3819)

Didis 16 mei 2010 16:44

Wat speel jij online?

Hija,

Gezien de grote diversiteit aan spellen die je kunt spelen online, deze thread maar is opgestart.

Wat kun jij online spelen?

Misschien dat sommige mensen zin hebben om een keer iets anders samen te spelen. Bijvoorbeeld racen, een strategie spellen spelen, een andere mmo of evt. even een first person shooter.

Ps. Wel officieel gekochte spellen en niet gekraakte spellen.

Didis 16 mei 2010 16:44

Ik zal de spits afbijten met originele spellen:

PC:
1. Guild wars
2. Need for speed Shift, most wanted , underground, Carbon
3. Command & Conquer (met uitzondering van de laatste versie)
4. Warcraft 3 (met geloof ik alle expansions)
5. Neverwinternights 2
6. Deltaforce

Xbox360
1. Need for speed most wanted en undercover

PS3
1. COD Modern warfare 2
2. Uncharted 2
3. Need for speed Pro street

En als er een spel is dat iemand anders heeft dan schaffen we die gewoon aan als het mijn smaak is :)

Tanveyor 16 mei 2010 18:41

Hier mijn lijstje:

1. Guild Wars (free)
2. Runes of Magic (free)
3. Dungeons & Dragons Online (free)
4. Runescape (free)
5. Arua Rose (free)
6. Lords of Ultima (free)

Oh, en vroeger (toen betaalde ik nog via telefoontikken) speelde ik Age of Wonders online, ben nog kampioen geworden bij Starlance een seizoen.

Steal 16 mei 2010 18:48

Guildwars :)
WOW ook een poosje gedaan

Maar ben ooit begonnen met Delta Force Black Hawk Down
voor mij de #1 shooter na 8 jaar trekt dat nog steeds maar zo ontzettend veel cheaters

Realitybender 16 mei 2010 19:06

- Call of Duty Modernwarfare 2(multiplayer)
- Guildwars
- Wow (slechts lvl 77 en ben het voorlopig beu)
- Left 4 Dead (niet zo veel meer)

offline:

Civilization IV en Civilization IV warlords (wel legaal)

Bones 16 mei 2010 19:49

-CoD Mw
-CoD Mw2
-Guildwars
-Starcraft2 Beta (en ga uiteraard ook de echte spelen)

Heb ook allerlei free mmorpg's gespeeld, maar geen 1 kon het tippen aan GW. (Shaiya, KaLonline, Runes of Magic en weet ik nog wat meer).

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steal (Bericht 34984)
Maar ben ooit begonnen met Delta Force Black Hawk Down
voor mij de #1 shooter na 8 jaar trekt dat nog steeds maar zo ontzettend veel cheaters

Die heb ik ook gespeeld. En alle uitbreidingen ervan: Team Sabre, Joint Operations Typhoon Rising en Joint Operations Escalation.

Geniale, helaas onbekende, spellen.

Didis 16 mei 2010 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bones (Bericht 34986)
Die heb ik ook gespeeld. En alle uitbreidingen ervan: Team Sabre, Joint Operations Typhoon Rising en Joint Operations Escalation.

Geniale, helaas onbekende, spellen.

Dan hebben jullie ook waarschijnlijk ghost recon gespeeld...grijs gespeeld met Jan. De heerlijke tactische coop spelen.

Of Elite warriors en uitbreidingen....heerlijk!

Remco 16 mei 2010 21:42

Vaak/Regelmatig
- Guild Wars

Soms
- Battlefield Bad Company 2 [PC]
- Call Of Duty Modern Warfare 2 [PC]

NexceveN 16 mei 2010 21:45

Ik speel eerlijk gezegt alleen offline, behalve GW.

Heb een tijd WoW gespeeld, maar de kans is heel klein dat ik dat nog op pik. Ook speelde ik veel Counterstrike en Battlefield (42, Desert Combat, Vietnam, deel2), maar ook dit tegenwoordig helemaal niet meer.

In het verleden wel meer online spellen gedaan, maar over het algemeen waren dit meer spellen waarbij een coop functie aanwezig was.
Denk hierbij aan tactical shooters (Delta Force serie, Rainbow Six serie) en RPG's via LAN (Baldurs Gate, Neverwinter Nights, Diablo serie).

Ik speel dan ook liever coop dan echt tegen elkaar. Kan van dat laatste niet echt warm worden en haal ook meer plezier uit het gezamelijk een doel bereiken.

death sligher 16 mei 2010 22:08

- Guildwars
- Command and Conquer (Lange tijd command and conquer renegade gedaan first person shooter van C&C) (Heb de andere dozen ook allemaal)
- Warcraft3 (1/2 niet online?:P)
- Runescape

- Battle of Immortales (nieuwe game gratis downloaden en spelen met ingame store dacht effe proberen maar veel grinden alhoewel lvlen wel snel gaat in begin lvl1-10 in 20minuten)
- Perfect World (Zelfde als hierboven alleen lvlen is lastiger, maar je kunt wel vliegen.)
- Requim (account kwijt)(Zelfde als hierboven alleen lvlen is lastiger, grafisch slechter)
- Last Chaos(account kwijt)(Zelfde als hierboven alleen lvlen is lastiger, grafisch slechter)
- Dungeons and Dragons online

- Diablo2
- Crysis
- Farcry 1/2

Starcraft demo
Wow demo
(Leuk om eens te zien maar ik betaal niks per maand dus ga het nooit spelen.)

Meestal pak ik een gratis spel en speel dat even tot ik het zat ben zo zie je wel hoe andere MMOs werken etc, das weer leuk om te vergelijken met gw2.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.