Lowland Lions Forums

Lowland Lions Forums (http://www.lowlandlions.nl/forum/index.php)
-   Algemeen (http://www.lowlandlions.nl/forum/forumdisplay.php?f=93)
-   -   Star Wars The old republic (http://www.lowlandlions.nl/forum/showthread.php?t=4022)

Kills Less 30 december 2011 21:13

Ben ook maar overstag gegaan en SWTOR gekocht.

Heb een lvl12 Sith Sorc (KillsLess) op Peragus Mining Facility en ben net begonnen op Sith'Ari met een Bounty Hunter (Kills'Less)

Ben op Sith'Ari begonnen omdat al mijn collega's daar zitten.

Didis 1 januari 2012 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kills Less (Bericht 37529)
Ben op Sith'Ari begonnen omdat al mijn collega's daar zitten.

i know....:)

ik zit er ook :) met een operator

Jorrit 1 januari 2012 22:40

Ik begin me er wel steeds meer mee te vermaken dan eerst, ik ben nu een tijdje op Tatooine en vind het nu wel erg leuk worden! Beetje samenspelen met een paar bekenden, erg leuk! :)

PzychoGoth 2 januari 2012 23:35

ik voel me bijna verplicht om het ook maar te kopen :P hoor er zoveel goeds over...probleem is dat ik nog 7 spellen in de kast heb die nog uitgespeeld dienen te worden.....Kom er op die manier maar niet aan toe...

edit: gemist detail misschien maar is dit free2play na de aanschaf?

Jorrit 3 januari 2012 14:47

Pay2Play, ongeveer 10tje per maand.

PzychoGoth 3 januari 2012 15:58

Vond de info na wat meer spitwerk toch nog.

intussen trof ik een grappig citaat aan dat op swotr forum erg populair is...
vertaald naar nederlands:

Als swotr ooit f2p word kap ik er mee.

Een ander citaat van iem van bioware:

Ons spel is pay2play omdat geen enkele studio die free2play games maakt groot genoeg is om zo'n enorm spel te kunnen supporten. Deze studios kunnen dat niet handelen en daarmee steken wij met kop en schouders boven hun uit. Daarom maken wij pay2play games.

hilarisch....

Jorrit 3 januari 2012 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PzychoGoth (Bericht 37542)
Vond de info na wat meer spitwerk toch nog.

intussen trof ik een grappig citaat aan dat op swotr forum erg populair is...
vertaald naar nederlands:

Als swotr ooit f2p word kap ik er mee.

Een ander citaat van iem van bioware:

Ons spel is pay2play omdat geen enkele studio die free2play games maakt groot genoeg is om zo'n enorm spel te kunnen supporten. Deze studios kunnen dat niet handelen en daarmee steken wij met kop en schouders boven hun uit. Daarom maken wij pay2play games.

hilarisch....

Het was wel het spel met de meeste ontwikkelingskosten meende ik te lezen, dus het zou opzich wel kloppen.

Ik ben al een paar dagen in Tatooine, erg leuke planeet met onwijs veel quests, erg na m'n zin. Ik ben nu level 28, bijna 29, en als ik level 30 wordt ga ik denk ik naar de volgende planeet, de class quests zijn ook erg leuk!

Didis 3 januari 2012 17:52

2 chars : lvl 16 jedi en level 16 sith en gaat erg gestaag verder....of beter gezegd op mijn tempo :) Inderdaad lekker veel quests enveel loopwerk , grnnnk

Jorrit 3 januari 2012 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Didis (Bericht 37544)
2 chars : lvl 16 jedi en level 16 sith en gaat erg gestaag verder....of beter gezegd op mijn tempo :) Inderdaad lekker veel quests enveel loopwerk , grnnnk

Een mount is onmisbaar :D

Cerbus 3 januari 2012 22:48

Me sith warrior nu rond de 43, nog 7 levels te gaan. :) Ben ondertussen ook met een bounty hunter begonnen die ik rond de level 19 nu heb.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.