Lowland Lions Forums

Lowland Lions Forums (http://www.lowlandlions.nl/forum/index.php)
-   Algemeen (http://www.lowlandlions.nl/forum/forumdisplay.php?f=93)
-   -   aion (http://www.lowlandlions.nl/forum/showthread.php?t=3588)

pascanel 23 september 2009 18:07

moet nog 2 k dan maak ik een legion

Realitybender 24 september 2009 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascanel (Bericht 33362)
moet nog 2 k dan maak ik een legion

Je recruitmentpost bij Netherforce staat er nog trouwens. :)

pascanel 24 september 2009 08:41

ja maar kom nog niet in aanmerking word ook niet gereargeert op post van mij dus tja dan ga ik zelf kijken wat ik kan doen

sorcees 24 september 2009 10:20

Gaat nu iedereen Aion spelen totdat GW2 uitkomt, onder de LLL vlag?

NexceveN 24 september 2009 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sorcees (Bericht 33371)

Nee ik in ieder geval niet. Heb het gekocht voor de game verzameling en de wings emote.

Verder blijf ik lekker gw spelen.

Realitybender 24 september 2009 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascanel (Bericht 33368)
ja maar kom nog niet in aanmerking word ook niet gereargeert op post van mij dus tja dan ga ik zelf kijken wat ik kan doen

Er is uitgebreid gereageerd :), er word van je verwacht dat je een reactie geeft.

Als je de vragen die gesteld zijn door Inkie en Choco hebt beantwoord kun je erin :).

death sligher 24 september 2009 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sorcees (Bericht 33371)

Ik ga het ook niet spelen aangezien het me teveel aan WoW laat denken Heb beta gedaan tot lvl19. En de koste per maand hadden me ook wat tegen.

Didis 25 september 2009 14:07

Legion: Lowland Lions
Server: Gorgos
Members: Didis, Kills less

sorcees 25 september 2009 14:24

Hoe is jullie persoonlijke beleving van Aion, speelt het lekker, is het vernieuwend, pakkende storyline, PvP, PvE, solo, party, freedom, vliegen, etc., met andere woorden, is het aan te raden om er eens een maand of 3-4 in te steken?

Realitybender 25 september 2009 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sorcees (Bericht 33388)
Hoe is jullie persoonlijke beleving van Aion, speelt het lekker, is het vernieuwend, pakkende storyline, PvP, PvE, solo, party, freedom, vliegen, etc., met andere woorden, is het aan te raden om er eens een maand of 3-4 in te steken?

Het is zeker pakkend.

De storyline dringt zich niet op, zoals in guildwars, je moet wat meer lezen om het mee te krijgen. Maar de kwaliteit van de teksten is hetzelfde. Een npc heeft een eigen spreekstijl (vaak bondig) en mini verhaaltje en hoewel quests niet enorm gevarieerd zijn (in gw ook niet) is er wel regelmatig een interessante reden of achtergrond voor de q. (het zijn er 2000 dus er zijn er ook veel die je gewoon wegklikt of die niet interessant zijn)

De mainquests (die het verhaal trekken) zijn vooral goed uitgewerkt. Ik mis alleen een beetje de filmpjes.

De speelstijl is iets minder gevarieerd dan in GW maar wel erg prettig. Je kunt niet echt van build wisselen maar je groeid wel in een prettig tempo waarbij je nieuwe dingen leert, je kunt een eigen stijl ontwikkelen, bepaalde acties zijn door omgeving ingegeven en reactief, ook heb je stigma's waarmee je je build persoonlijk in kunt vullen.

De freedom is erg groot. Veel groter dan in GW. Party's vorm je heel gemakkelijk, soms kort soms voor een hele avond. Het is wel aan te raden om bij een gilde te gaan maar ik heb goede ervaringen met een aantal pugs. Tot nu toe was het voor mij ongeveer 50/50, 50% solo, 50% in een groep.

PVP heb ik nog niet gedaan, maar de (p)reviews zijn er erg lovend over.

Wat mij vooral heel erg bevalt is dat er zoveel te ontdekken is en alles is in een gevoelsmatig prettig tempo. De muziek en de omgevingen in Elyos gebied geven je gewoon een heel prettig gevoel. (noem het sfeer)

Persoonlijk vind ik het spel het waard om er de gehele tijd vanaf vandaag tot en met de uitkomst van GW aan te spenderen. (ja, voor een aantal uren per week dan :P)

Oh ja, het is ook wel een redelijk: 'casual player' vriendelijk spel. Het gaat niet allemaal om endgame, er zijn redelijk wat casual guilds en heel veel dingen hoef je niet perse te doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.