Discussie: aion
Los bericht bekijken
Oud 25 september 2009, 17:03   #21
death sligher
Special LLL friend

death sligher's schermafbeelding

Naam: ivo

IGN: death sligher
Mijn beta ervaring:

Ik heb al gezegt dat het me wat tegenvalt en hier is waarom onderandere:
Je kunt maar vliegen in bepaalde gebieden.

Je kunt van channels switchen en zo de heletijd een endboss killen(en dit kan ook solo als je maar de goede spells etc hebt. mij lukte het om als lvl10 een lvl13boss te killen door weg te rennen en spells te caste etc)

Elemental class is te overpowered en zeker als je het systeem hanteert van diegene die de meeste dmg doet krijg de drops van de monsters.(mensen killen foes die jij aanvalt en hun krijgen de drops ookal viel jij eerst aan.)

Mannen die oogbellen en kettingen dragen(en dat er geen uitknop voor is, helm en cap kunnen toch ook uitgezet worden)

Je kunt over grenzen waar je normaal dood zou gaan overheenvliegen en zo in gebieden komen waar je niet zou mogen komen. (kunt hierdoor ook stuck komen te zitten. Bv als je van een brug afspringt en naar beneden glyde kom je in de rivier stuk te zitten moeten je eruit teleporteren en dan is die skill weer 30min afk)

Je kunt armors previewen en dus al meteen eind armors bekijken in hoofdstad waar je in begin al terecht komt. (dyes kun je niet previewen:S)

Als je solo speelt kom je op een bepaald moment niet verder omdat je te laag lvl bent voor die monsters mag je eerst gaan powerlvlen(terwijl je met de quests de meeste xp krijgt en je anders wel heel veel vijanden moet killen voor een lvl en je lvl vergt steeds meer xp WoW principe)

Met auction house kun je veel geld verdienen zonder iets te doen. Kijk voor goedkope spullen koop ze en haal de dag erna je winst op omdat je het item voor correcte waarde weer aan andere mensen verkoopt automatisch.

Grapics vind ik minder mooi dan ze in trailer zijn,plastic achtig. GW1 heeft nog steeds betere graphics vind ik. (ook de game play trailer)

Laatst gewijzigd door death sligher; 25 september 2009 om 17:26
death sligher is offline   Met citaat reageren