Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2006, 00:15   #1
dentass
LLL Officer

dentass's schermafbeelding

Naam: George

IGN: Natalon of Nabol
Talking Ik lees graag ........

Daar niet iedereen zich zelf wil blootgeven , kan misschien deze thread voor die mensen een uitkomst zijn. Ik zelf lees heel graag Sci-Fi en Fantasy. Heb (komt waarschijnlijk door mijn leeftijd) heel veel mainstream Sci-fi uit de gouden periode, de jaren 50, 60 en 70 gelezen. Mijn lievelings auteur vind ik nog steeds Asimov, dan zijn er zoveel anderen dat ik dat niet meteen alles kan opnoemen. Maar goed hier komt een lijstje:

Douglas Adams -- Isaac Asimov -- Iain M. Banks -- Alfred Bester -- Lois McMaster Bujold -- Orson Scott Card -- C.J. Cherryh -- Arthur C. Clarke -- Samuel R. Delany -- Philip K. Dick -- Stephen R. Donaldson -- Philip José Farmer -- Raymond E. Feist -- William Gibson -- Harry Harrison -- Robert A. Heinlein -- Frank Herbert -- Ursula K LeGuin -- Fritz Leiber -- Stanisław Lem-- Julian May -- Larry Niven -- Jack Vance -- Jules Verne -- A.E. van Vogt -- H.G. Wells -- Robert Silverberg -- Theodore Sturgeon -- Kurt Vonnegut -- John Wyndham -- Roger Zelazny. [edit: speciaal voor Björn, natuurlijk ook de verhalen van Tolkien en Jules Verne]

Verder lees ik eigenlijk van alles, ik lees iig minimaal 50 bladzijden elke dag, ben nu bezig om alle verhalen van Terry Pratchett weer een keer te lezen.

Het is niet echt te tellen, maar ik denk dat ik ongeveer 10000 boeken heb gelezen , kan ze niet allemaal vertellen maar van een heleboel weet ik nog wel iets van.

Laatst gewijzigd door dentass; 22 mei 2006 om 00:34
dentass is offline   Met citaat reageren