Discussie: Overlijden Jan
Los bericht bekijken
Oud 19 september 2018, 19:17   #6
Yammie
LLL Officer

Yammie's schermafbeelding

IGN: GW1: Nar Wen GW2: Caelisar
*Slik*

Beste Jan,

Je was zover ik weet de oudste Guild Wars speler van de hele wereld.
Gaile Gray had je dat ooit verteld en daar was je maar al te trots op!

Vele uren hebben we samen doorgebracht en na de nodige borreltjes was je nog wel aanwezig, maar je bijdrage des te minder.
Dat vonden we absoluut niet erg, want je was er en de rest clearden samen het level terwijl jij rustig aan het ronken was.

Ik kan mij nog herinneren dat je de nodige onzin aan het uitkramen was over zwaarden, terwijl ik, inmiddels meerdere Dan graden verder, een andere mening erover nahield.
Je was stellig overtuigd van je gelijk en we lieten je in je waarde, zoals een groep vrienden dat doet.

Guild Wars 2 was niet voor jou weggelegd, maar je hebt het geprobeerd!
Des te meer was Guild Wars 1 jouw ding, je was meer dan trots op de door jouw behaalde resultaten.
Je hebt het zelfs geschopt tot de unieke 'Jan-status', oftewel iemand die alles wat onmogelijk lijkt te behalen toch weet te behalen.
Ja Jan, dat was jij, je wist alles te bemachtigen was er maar in het spel te bemachtigen viel en daar zijn we nog steeds jaloers op.

En toen ging je naar Turkije. Er waren de nodige problemen wat betreft internet en taalbarrière, maar je ging ervoor.
Je leerde zelfs de taal en had het er naar je zin met de buurvrouw.

Terwijl de LLL-garde zich vol stortte op Guild Wars 2, bleef jij Guild Wars 1 trouw.
Van lid naar officier naar uiteindelijk Guild Leader, je was en bleef trouw aan de guild en trots dat je was deed je op team speak verslag over je vorderingen.

Elk jaar werd tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst gevraagd hoe het met je ging.
Want ondanks de afstand ben je nooit uit het oog verloren door de harde kern.

Maar helaas, de tijd is gekomen dat je ons hebt verlaten.
Je verlies doet ons zeer maar we weten dat je nu verder jaagt op greenies en legendaries in the next level.

Jan, we zullen je missen, rust zacht...