Ga terug   Lowland Lions Forums > Algemeen > Ideeën

Ideeën Heb je nog een leuk idee voor de site laat het hier even weten.

Reageren

Discussietools
Oud 17 januari 2008, 21:21   #21
Azura
Lowland Lions Lid

Azura's schermafbeelding

Naam: Guy

IGN: vivec neraverine en eigenlijk alles met azura
de basis van de build is net dat je continue interrupt zonder energy te verliezen, je verliest namelijk iedere keer dat je iets interupt 7 energy door  maar krijgt er 9 trg door

en ik had al gekeken naar een Increase Attack Rate skill maar die vond ik niet buiten de stance  maar die duurt niet erg lang.

vind het wel leuk dat er zo op gereageerd word

http://dragcave.net/user/Vivec
Click aub even op mijn eitje
PS. mijn eitjes komen tot nu toe allemaal goed uit:P

Laatst gewijzigd door Azura; 17 januari 2008 om 21:55
Azura is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2008, 21:41   #22
Realitybender
Lowland Lions Lid

Realitybender's schermafbeelding

Naam: Hendrik

IGN: Realitybender
Daarom is het een ongebruikbare build.
De basis van interrupten is niet dat je één character uitschakeld (killen is sneller) maar dat je het hele team zijn kans om te overleven ontneemt.
De eles energy management, de monks elite, de ranger's trolls unguent, de mesers hardress. Een interrupt is bedoelt om de skills die je de meeste problemen geven uit te schakelen. Niet om 1 of 2 character's onnodig te maken.

Hmm, sorry ik heb teveel gedronken.
Realitybender is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2008, 21:53   #23
Azura
Lowland Lions Lid

Azura's schermafbeelding

Naam: Guy

IGN: vivec neraverine en eigenlijk alles met azura
maar stel je nu eens voor he... je zit in pvp RA en je hebt zo'n vreselijke monk in je oposing team of ele die SF spamt dan is het toch heerlijk zo iemand het spelen bijna onmogelijk te maken het is ook geen build waarmee in de GW-world wil veroveren:P eerder de solo casters tergen

maar probeer hem maar eens dan zie je dat die niet eens zo slecht werkt

http://dragcave.net/user/Vivec
Click aub even op mijn eitje
PS. mijn eitjes komen tot nu toe allemaal goed uit:P
Azura is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2008, 10:12   #24
Steel
Veteran

Naam: Jeroen

IGN: Zupah Blahq
Als je een ele tegenover je hebt die SF spammed ga je er toch langs staan en disrupting shot SF en klaar

Als je echt een character door interrupts nutteloos wilt maken pak je de magebane shot build. Hij kost nu wel 10 energy dus nu moet je hem net als een cripshot ranger met 14 expertise runnen ipv 14 markmanship.
Steel is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2008, 13:30   #25
elliot
Lowland Lions Lid

elliot's schermafbeelding

Naam: Johan

IGN: elliot deathblades
word denk ik gewoon tijd dat men op houd met builds posten en gewoon even wacht tot forum geupdate is en er een appart deel is om dit in te posten.

(zo iets als een apparte topic voor elke build lijkt mij het beste zodat commend van een build in een topic blijft, zo iets als pmen en opsturen word naar mijn mening waarschijnlijk te onoverzichtelijk.)

en vervolgens dan een poll om te posten voor welke men beste vind van de week (oftwel gewoon een overzicht van builds die er gepost zijn en om te zien welke er het beste uit de lijst is)

verder over de build discussie van nu.

wat Daughter of Kesh en steel gewoon bedoelen is dat een normale interupter die het goed kan altijd meer effect heeft dan een build als dit.
gewoon omdat je meer targets tegelijk kunt uitschakelen.

anyway ik ga me niet verder in deze discussie mengen over deze build, ikzelf zou trouwens wel aanraden een beetje positief te blijfen het blijft een leuk idee maar het is waarschijnijk beter als we gewoon pve gericht blijfen
elliot is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2008, 14:17   #26
PzychoGoth
LLL Officer

PzychoGoth's schermafbeelding

Naam: Thomas

IGN: Pzy the Industrial
Wij zijn PvE gericht Elliot, vind het dus ook niet meer dan logisch om feedback op PvE te houden.

Discussietools

Regels voor berichten