Ga terug   Lowland Lions Forums > Algemeen > Ideeën

Ideeën Heb je nog een leuk idee voor de site laat het hier even weten.

Reageren

Discussietools
Oud 19 juni 2007, 20:29   #1
WicketMathew
Junior

WicketMathew's schermafbeelding

Naam: Mathijs, 26 jaar

IGN: Wicket Mathew
Rommelmarkt

Zomaar een ideetje:

Is het geen goed idee om op bepaalde tijden in een week spullen te verkopen of te verhandellen in de hall van Council Of The Dutch Clans? De gehele Alliance kan daar gebruik van maken en dan wordt die hall nog eens benut. Je ziet nu regelmatig dat mensen handelen in de Alliance chat wat af en toe tot ergenissen kan leiden.

gegroet,
Wicket Mathew
Oud 19 juni 2007, 20:57   #2
Jeroen
Junior

Jeroen's schermafbeelding

IGN: Sir Jeroen
Leuk idee. Ik huur alvast een kraampje!
Oud 19 juni 2007, 21:29   #3
Remco
Legendairy

Remco's schermafbeelding

IGN: Ragos Student
Hoe wil je dat voor mekaar krijgen, iedereen gaat dan waarschijnlijk spammen in de chat en ik denk dat het een chaos word maar aan jou om dat te voorkomen door een goede organisatie natuurlijk

Beste spel 2009.
Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2007, 23:24   #4
WicketMathew
Junior

WicketMathew's schermafbeelding

Naam: Mathijs, 26 jaar

IGN: Wicket Mathew
Beste Remco,

Heb je dit wel eens gelezen?

Gebruik van de ingame Chat:
All Chat
Gebruik deze chat om bijv in de steden informatie uit te wisselen.
Guild Chat
Gebruik deze chat als je iets te bespreken hebt met Guild
Team Chat
Gebruik de team om te praten met je party members. Houd er rekening mee wie er allemaal in je party zitten en pas daar ook je taal gebruik op aan (denk hierbij aan buitenlandse party members)
Trade Chat
Gebruik deze chat om je spullen te verhandelen. Als je tegenwoordig de afkortingen WTS (want to sell), WTB (want to buy) enz. gebruikt in je chat bericht word deze automatisch naar de trade chat verplaatst.
Alliance Chat
De alliance chat is bedoeld voor communicatie tussen de leden binnen de alliantie. Omdat dit om een grote groep gaat (en tegenwoordig alle leden van de alliance kunnen reageren in deze chat) graag de alliance chat vrijhouden voor het bestemde doel.
Let dus goed op welke chat je wanneer dient te gebruiken en ga niet onnodig lopen roepen in bijv. de alliance chat als er toch al niemand reageerd.
Onbehoorlijk taalgebruik zoals bovenaan weergegeven is in geen enkele chat toegestaan. Bij constateren door een van de alliantiepartners of een van de LLL leden (inclusief screenshots) zal de betreffende persoon ter verantwoording geroepen worden. Bij herhaling gelden dezelfde sancties als bovenaan, dus het verwijderen van het betreffende lid als er geen gehoor wordt gegeven. De verwijdering wordt gemeld op het CDC forum.

Aan deze regels hoort iedereen zich gewoon te houden, dus spammen in de daarvoor niet bestemde kanalen om goederen aan de man te brengen is dus verboden. Als je in de hall van CDC aan het traden bent kun je de All chat en trade chat gebruiken. meer heb je toch niet nodig?

Ik ben van mening dat het spammen reuze mee zal vallen als iedereen zich gewoon aan de regels houdt.
Oud 19 juni 2007, 23:28   #5
Abigail
Medior

Naam: Tj

IGN: Feanturi Narbeleth
lijkt me best een goed plan
/mo lvl 20
Tuniviel Feanturi     N
/E  lvl 20
Protected With Love   M/R  lvl 20 (Factions)
Unleashed Angel       W/Mo lvl 20 (Nightfall
Abigail is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2007, 23:57   #6
The Save One
Medior

The Save One's schermafbeelding

Naam: Arjan

IGN: The Save One
goed idee!

Misschien een tip, als je dan in die GH de spullen verhandeld, waarom dan niet gewoon de local chat gebruiken, dus die in steden.
Het lijkt me zo dat iedereen dan gewoon de local chat kan gebruiken. Voor de rest die daar geen behoefte aan heeft, hoef je dan ook verder niet te storen op de alliance chat.
Nogmaals ik vind het een goed idee om wekelijks of misschien maandelijks een trade-event te houden!

Gr.
The Save One is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2007, 00:40   #7
PzychoGoth
LLL Officer

PzychoGoth's schermafbeelding

Naam: Thomas

IGN: Pzy the Industrial
Aangekondigde mogelijke update: Spammen in local chat om dingen te verhandelen of het abusen van andere chat laten resulteren in een cooldown period en bij herhaaldelijk negeren van deze "waarschuwing" gebanned worden.
Oud 20 juni 2007, 08:42   #8
Jorrit
Lowland Lions Lid

Jorrit's schermafbeelding

Naam: Jorrit

IGN: Jorrie
In steden ja, in GH maakt het volgens mij niet uit, en waarom zou je de trade chat niet kunnen gebruiken?
Oud 20 juni 2007, 11:55   #9
geer
Junior

geer's schermafbeelding

IGN: -
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PzychoGoth
Aangekondigde mogelijke update: Spammen in local chat om dingen te verhandelen of het abusen van andere chat laten resulteren in een cooldown period en bij herhaaldelijk negeren van deze "waarschuwing" gebanned worden.
Dit is inderdaad voor de steden en niet voor de GH.
Daarbij wordt het heel lastig om voor iets dergelijks een automatisch systeem te maken, want een verkoop kan beginnen met WTS, WT$, W.T.S, W T S, W2S, etc, etc. Lastig op de te scannen en mensen vinden altijd wel iets nieuws.

Het idee van de rommelmarkt vind ik zeer goed. En dit wekelijks of zo op een vooraf geplande dag/tijdstip houden zou zeer welkom zijn.

En naar mijn mening hebben inderdaad anderen daar dan geen last van, want iedereen gaat dan van de local/trade chat gebruik maken. En mensen die geen interesse in koop/verkoop hebben komen dan gewoon niet naar de CDC GH.

Trouwens, met goede organisatie zou je er zelfs een veiling van kunnen maken. Als d'r iemand voor veilingmeester wil spelen en d'r natuurlijk wel wat interessante en goede items zijn die geveild moeten worden.
't Is maar een ideetje he.

Greetz,
Geer
geer is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2007, 16:24   #10
Akroma Angel NL
LLL Officer

Akroma Angel NL's schermafbeelding

Naam: luuk

IGN: Akroma Angel N L
jha lijkt me een leuk plan,alleen het opzetten van zo'n veiling is toch best ingewilkkeld volgens mij:P

maarjha verder goed idee!
Akroma Angel NL is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools

Regels voor berichten