Ga terug   Lowland Lions Forums > Algemeen > Ideeën

Ideeën Heb je nog een leuk idee voor de site laat het hier even weten.

Reageren

Discussietools
Oud 16 januari 2008, 08:40   #1
Elite Coranas
Lowland Lions Lid

Elite Coranas's schermafbeelding

Naam: Nico

IGN: Elite Coranas
Build van de week?!

Hoi,
Ik zat zo gisteren eens na te denken en merk dat er heel veel kennis is, maar dat er te weinig gebruik wordt gemaakt van de aanwezige kennis als Guild zijnde.

Als je op TS bijv. zit hoor je zoveel handige dingen en leer je een hele hoop van de fanatieke die hard spelers.
Ikzelf vind dit bijv. zeer handig, aangezien ik lang niet alle ins en outs weet.

Het mooie zou zijn, als veel meer mensen (ipv de standaard groep die dit wel doet) hun kennis zouden delen op het forum.

Dit is zoiezo een algemene oproep.
Het forum zit fantastisch in elkaar dus daar ligt het niet aan.

Wat misschien een idee is om het meer actief te houden dmv bijv. een Build van de week, of Build van de maand of gebied van de maand....
Noem maar op....

Als je bijv. een Build van de week hebt kan deze build worden aangegeven bij degene die dit bijhoud en die kiest tussen de binnengekomen builds een build van de week.
Een aprarte, unieke, sterke build....

Het is maar een idee, maar daar is dit ideeen topic voor.
Ik bij zelf ook sites, dus ik weet hoe een belangrijke informatie bron het internet kan zijn.

Groeten,
Nico

Elite Coranas is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2008, 10:00   #2
sorcees
Lowland Lions Lid

sorcees's schermafbeelding

Naam: Cees

IGN: General Sorcees
Leuk idee, post een build en iedereen probeert er over na te denken en verbeteringen aan te brengen (positieve kritiek alleen, op flames zitten we niet te wachten).
Maar graag wel originele ideen, want er is al een site waar het alleen maar over builds gaat, PvX.

General Sorcees

sorcees is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2008, 11:05   #3
PzychoGoth
LLL Officer

PzychoGoth's schermafbeelding

Naam: Thomas

IGN: Pzy the Industrial
Om Sorcees aan te vullen, builds van PvX op deze site heeft dan ook geen zin. Wees lekker creatief!

@Coranas: Hoe wil je het dan vormgeven? Iedereen builds laten posten op het forum? Of via een PM naar (een) perso(o)n(en) die dan een build als build van de week selecteerd?

Nog een handig linkje voor de mensen die het nog niet wisten:
http://www.lowlandlions.nl/forum/showthread.php?t=110
Zo kun je builds op dit forum plaatsen tot in de kleinste details aan informatie.

Ik vind het een leuk idee trouwens. Mijn stem heb je.
Oud 16 januari 2008, 12:33   #4
elliot
Lowland Lions Lid

elliot's schermafbeelding

Naam: Johan

IGN: elliot deathblades
heheh thomas daar kan lll alleen komen messchien handig als die topic naar open deel gaat dan
(want volgens mij weet ik wel welke topic je bedoeld)

vind het wel een goed idee beste is denk ik gewoon een poll maken, in een topic posten mensen hun build.
een ander maken we een topic met poll van de build van de week of maand.
elliot is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2008, 12:47   #5
Diabolus
Lowland Lions Lid

Diabolus's schermafbeelding

IGN: Huntrai
Het idee zelf vindt ik wel goed.
Echter ben ik het niet eens met de stelling dat men alleen maar positieve reacties mag plaatsen, zo krijg je een oneerlijk beeld over een build.
Ik vindt wel dat men opbouwende kritiek mag hebben en inderdaad niet de build in de grond stampen.

Greetz, Johan
Oud 16 januari 2008, 13:22   #6
DES-Troy
Special LLL friend

DES-Troy's schermafbeelding

Naam: Troy ;-)

IGN: Carina Des Troy
Citaat:
opbouwende kritiek en niet de build in de grond stampen.
Voila, dat moet het basisuitgangspunt zijn, als je toch kritiek hebt op een geposte build, zorg er dan ook voor dat je een oplossing voor handen hebt. Kritiek alleen is niet voldoende, onderbouw je mening, en argumenteer het OP EEN BELEEFDE MANIER. En als dit door iedereen kan gedaan worden is dit een geweldig idee waar velen iets uit kunnen leren.
Oud 16 januari 2008, 13:55   #7
Elite Coranas
Lowland Lions Lid

Elite Coranas's schermafbeelding

Naam: Nico

IGN: Elite Coranas
Cees zit aardig op één lijn met mij.
Ikzelf denk ook dat het leuk zou zijn om JUIST geen PVX wiki builds te plaatsen.

Ik ben van mening dat er veel mensen met verstand zijn van builds en verschillende skills.
Samen zouden we een soort van ''unieke'' LLL skills database kunnen maken met builds die niet zo vaak voorkomen.

Misschien is 1 build per week wat teveel, daarom zou bijv. 2 weken beter zijn.

Ik zit eigenlijk op dit moment te denken aan het volgende.
Iemand heeft de leiding over het build van de week topic.
Hieraan kunnen mensen zelfgemaakte builds naar Pmen, ingame of een persoonlijk berichtje via het forum.
De ''leider'' van het topic post de build in het topic en zegt van wie hij komt en hoe de build precies werkt.
Het kan ook zijn dat het om 2 of 3 builds gat en dat er uiteindelijk via een poll wordt gestemt welke de build van de week/maand mag zijn....
Iedereen kan de maker van de build tips geven om de build sterker te maken.
Uieindelijk onstaat er een steeds beter wordende build die dmv vele LLLers is gemaakt.
Als het er dan bijv. 3 zijn, dan wordt er dus gekozen dmv van een poll welke build van de 3 de build van de week/maand is.

Het motiveerd zo ook Lions leden om eens op avontuur te gaan met eigen gemaakte builds.
Ook verdiep je zo meer in de verschillende skills.

De leider van de build moet geen partij kiezen.
Hij kiest bijv. de eerste 3 builds die hij binnen krijgt en post deze.....

Ik hoop dat er animo voor is, want dat zou nog het einge probleem kunnen zijn.

Elite Coranas is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2008, 15:25   #8
elliot
Lowland Lions Lid

elliot's schermafbeelding

IGN: elliot deathblades
ts messchien een idea om dan een appart forum deel te maken (waar natuurlijk de hele alliancie bij kan)

je zou wel een voorbeeld aan de manier van posten op pvx kunnen nemen.

gewoon een standaard lijstje dat je post bij de build met info
  • naam; naam van je build
  • type build; bijvoorbeeld hero build, of team build, hero way build(jij en drie van je hero's), etc
  • build zelf natuurlijk
  • uitleg over build (hoe werkt ie, etc)
  • mogelijke skillz die je kunt varieeren.
  • extra info die je wilt toevoegen.
elliot is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2008, 15:42   #9
Et13nnE
Lowland Lions Lid

Et13nnE's schermafbeelding

IGN: K
ik vind t een erg goed idee, vooral dit spreekt mij erg aan:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elite Coranas Bekijk bericht
Het kan ook zijn dat het om 2 of 3 builds gat en dat er uiteindelijk via een poll wordt gestemt welke de build van de week/maand mag zijn....
Zo krijg je ook een beetje een wedstrijd die mensen inspireert om goede builds te verzinnen.
Et13nnE is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2008, 15:44   #10
Kills Less
Officer / Webmaster

Naam: Björn

IGN: Kills Less
Ik zal sowieso het "hoe post je een build" gedeelte bereikbaar maken voor iedereen. Ik zal die dan tevens ook even updaten met alle nieuwe opties.

Zodra vBulletin de nieuwe final released zal het forum ook weer worden geupdate en dan krijgen we de mogelijkheid om FORUM TAGS voor de forums te zetten (denk hierbij aan de marketplace WTS, WTT, WTB enz) We kunnen dan in een builds gedeelte tags maken voor de verschillende onderdelen waar deze voor dienen (PvE, PvP, GvG, HA, Solo enz enz)

PvP: Kills Less Pvp; Boeja Kills Less; Tsjakka Kills Less; Kills Less Ole; Hopla Kills Less; Scott Me Up Beepy
Kills Less is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools

Regels voor berichten