Ga terug   Lowland Lions Forums > Guild Wars 2 > Algemeen

Algemeen Plaats hier Guild Wars 2 gerelateerde zaken.

Reageren

Discussietools
Oud 5 december 2009, 10:27   #11
Bones
Senior

Bones's schermafbeelding

Naam: Hessel

IGN: Bones Ripper
Wauw...
Echt geniaal. Ik ga duidelijk voor asuran Mooi met een Golem naast je rondlopen. Ziet er echt heel mooi uit allemaal.
Nu mogen ze wel een keertje opschieten met GW2.
Oud 5 december 2009, 11:10   #12
skarkees
Lowland Lions Lid

skarkees's schermafbeelding

Naam: Ido

IGN: skar on second
Tot nu toe trekt Sylvira mij het meest (doet me denken aan factions ).

Weet iemand wanneer het spel uit komt?
Oud 5 december 2009, 15:52   #13
PzychoGoth
LLL Officer

PzychoGoth's schermafbeelding

Naam: Thomas

IGN: Pzy the Industrial
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascanel Bekijk bericht
mag toch hopen dat ze alles vernieuwen ook de kleding en misschien heb je daar geen elementalisten maar misschien wel boom huggers en waterstrelers noem maar iets geks
moet denken aan magna carta 2. Waar een teammember van het Mare ras een battlestyle heeft genaamd 'aroma sprayer' waar deze door middel van wierook boosts bij attack en defense geeft en healing. Maar ook poison en sleep abilities heeft.

Ik zat bij de eerste kennismaking met de GW2 wikipage echt met het idee dat ik sylvari als startras pak. Nu met deze trailer twijfel ik, misschien begin ik wel als een Charr. Human is nog steeds laatste keus .
Oud 5 december 2009, 19:05   #14
death sligher
Special LLL friend

death sligher's schermafbeelding

Naam: ivo

IGN: death sligher
Als je goed kijkt zie je ook dat de enemys geevolueert zijn. De boom die aanvalt en wat dacht je van de grawls die nu meer iets weg hebben van een oerstam van de mens.

Super video, je ziet verder ook de grote trompet op het plein staan in het human stadje.
death sligher is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2009, 20:56   #15
Remco
Legendairy

Remco's schermafbeelding

IGN: Ragos Student
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skarkees Bekijk bericht
Tot nu toe trekt Sylvira mij het meest (doet me denken aan factions ).

Weet iemand wanneer het spel uit komt?
Staat nog steeds op 2011 dacht ik, dus dat duurt nog ff. Tot nu toe is Charr zeker het vetst en Asura het minst imo.

Beste spel 2009.
Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2009, 12:44   #16
sorcees
Lowland Lions Lid

sorcees's schermafbeelding

Naam: Cees

IGN: General Sorcees
Ziet er wel heel erg goed uit, ik kan ook bijna niet wachten, 2011 is nog ver.
Wat gaan we als guild (samen) doen als GW2 uitkomt?
Heel veel samen spelen, vaste afspraken, ideeen?
Of toch maar een nieuw topic hierover openen, is misschien nog wat vroeg.

Ik ga alvast wat vakantiedagen opsparen, lijkt me wel cool om weer eens 3 of 4 dagen onafgebroken te gamen.

General Sorcees

sorcees is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 09:30   #17
Et13nnE
Lowland Lions Lid

Et13nnE's schermafbeelding

IGN: K
http://kotaku.com/5418953/guild-wars...races-of-tyria

RACES OF TYRIA TRAILER QUESTIONS AND ANSWERS with Ree Soesbee - World Designer and Writer

In the Races of Tyria, the latest preview video for NCsoft's upcoming MMO Guild Wars 2, we explore the world of Tyria through the eyes of the five playable races in the game. Meet the noble and resilient humans, the war-mongering charr, the brilliant inventors known as the asura, the mighty shapeshifting norn, and a new race of nature spirits, the sylvari. From these five races, mighty heroes shall rise!

Who are these characters in this video and what's their significance in the overall story of the game?

The characters in the video are the members of the famous adventuring group, Destiny's Edge, renowned for their bravery and skill. Although Destiny's Edge no longer travels together, tales of their heroic deeds are told in every part of Tyria.

· Logan Thackeray-Captain Logan Thackeray is a commander in the Seraph guard of Divinity's Reach, defender of the last human kingdom. When danger threatens, Logan faces it with the determination of a man who knows that he is the only thing standing between all that he loves… and its utter destruction.
· Rytlock Brimstone-This ruthless charr warrior has risen quickly through the ranks of the Blood Legion to become a Tribune of great renown. He stands foremost among the charr of the Black Citadel, carrying a sword of fire and leading their armies to greatness.
· Eir Stegalkin-Eir is a norn hero and tactician of great renown. There are those who call her a visionary, who say she speaks to the Spirits of the Wild. With her companion wolf, Garm, Eir roams the icy Shiverpeaks, bow and blade in hand, searching for meaning in the snow's silence.
· Zojja- The foremost apprentice of the venerable asura inventor Snaff, Zojja seeks to live up to her mentor's legacy. Zojja's intellect is unrivaled even by members of the Arcane Council of Rata Sum, and her ability to multitask across a spectrum of disciplines inspires awe and jealousy among her fellow asura.
· Caithe- Her blades are as swift as a blooded sunset, her movement as silent as the fall of night. Caithe was among the first sylvari to step upon the earth of Tyria, but where the others turned toward the sun, she sought shadow. She has never been afraid to gaze into darkness – or to seek truths that others fear.

You show off some very interesting environments in the Races of Tyria video. Can you tell us more about them?

The video takes us across the vastness of Tyria to the homelands of each of the five signature races of Guild Wars 2.

· Divinity's Reach-A breathtaking monument to the human spirit, this shining city is the capital of Kryta and a bastion of hope to embattled mankind.
· The Black Citadel-Capital of the Iron Legion, this massive charr war-keep was built on the ruins of the conquered human kingdom of Ascalon.
· Hoelbrak – In the frigid heights of the Shiverpeaks the norn have built this grand encampment, with huge lodges where they seek the wisdom of the Spirits of the Wild.
· The Grove-Deep in the Maguuma Jungle, this mystical settlement has grown around the Pale Tree, the birthplace of all sylvari.
· Rata Sum-Rising from the jungle, this metropolis of geomystic generators and giant ziggurats is full of brilliant asura and their golem servants.

Some of the voices in this video seem familiar, can you identify the actors? How big is voice going to be in Guild Wars 2?

Seamlessly integrating voice into the game experience is a key feature of Guild Wars 2, so we have gathered world-class voice talent to help bring the world of Tyria alive. This video introduces the five iconic heroes of each race, all voiced by accomplished actors:

· Logan Thackeray the human defender is voiced by Troy Baker (Fullmetal Alchemist, One Piece).
· Rytlock Brimstone the charr warrior is voiced by Steve Blum (Spectacular Spider-Man).
· Eir Stegalkin the norn is voiced by Jocelyn Blue (Invader Zim, Space Jam).
· Zojja the asura is voiced by Felicia Day (Dr. Horrible's Sing-Along Blog, The Guild, Buffy the Vampire Slayer).
· Caithe the sylvari is voiced by Kari Wuhlgren (Wolverine and the X-Men, Aliens in the Attic).

The video ends with the question, "What's your story?" – how important is story in Guild Wars 2?

Story is a huge element in Guild Wars 2. From the moment you choose your character's race, you're taking your first step down a road that only you can travel. You'll explore a vast, living world where your actions have real consequences. You'll immerse yourself in a rich, powerful narrative that is personalized to and influenced by your character.
Et13nnE is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 09:35   #18
skarkees
Lowland Lions Lid

skarkees's schermafbeelding

Naam: Ido

IGN: skar on second
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sorcees Bekijk bericht
Ziet er wel heel erg goed uit, ik kan ook bijna niet wachten, 2011 is nog ver.
Wat gaan we als guild (samen) doen als GW2 uitkomt?
Heel veel samen spelen, vaste afspraken, ideeen?
Of toch maar een nieuw topic hierover openen, is misschien nog wat vroeg.

Ik ga alvast wat vakantiedagen opsparen, lijkt me wel cool om weer eens 3 of 4 dagen onafgebroken te gamen.
Hmm probleem is dat als je dan weer gaat werken je verslaafd bent aan GW2
Oud 9 december 2009, 10:01   #19
sorcees
Lowland Lions Lid

sorcees's schermafbeelding

Naam: Cees

IGN: General Sorcees
Ben nu al huiverig voor de afkickverschijnselen, weet me geen raad, ziek melden en dan weer GW2 spelen is geen optie, sabatical misschien?

General Sorcees

sorcees is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2009, 12:31   #20
pascanel
LLL Officer

Naam: henk

IGN: Pascanel Lil
tja moet maar een nieuwe laptop kopen dan kan ik op het werk verder spelen
pascanel is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools

Regels voor berichten