Ga terug   Lowland Lions Forums > Guild Wars 1 > Guildwars Updates

Guildwars Updates Direct op de hoogte van de nieuwste updates? Volg ze hier.

Reageren

Discussietools
Oud 18 augustus 2012, 01:19   #1
Lowland Kitten
Site Bot / Autoposter

Update - Friday, August 17, 2012

Update - Friday, August 17, 2012

Festival Updates

The spirit of adventure is always moving us forward, but it can be difficult to reflect on the journey while you’re in motion. Recent scholarship has unearthed a festival, once observed by our forebearers, that addresses just this notion. The Wayfarer’s Reverie honors the traveler inside each of us, encouraging revelry and revisitation. The world is yours to explore—again or for the first time. Join the celebration!
  • For those looking to walk the Wayfarer’s path, festival coordinators have been added to Lion’s Arch, Kamadan, Kaineng Center, and the Eye of the North to offer festival quests for their respective regions.
  • NPCs will be dropping by the major towns—as well as a few locations off in the wilds—to share their insights during the festival.
  • Special drops and bonuses will be in effect throughout the Wayfarer’s Reverie, which will run through August 30th.

Laatst gewijzigd door NexceveN; 18 augustus 2012 om 07:18
Lowland Kitten is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2012, 11:33   #2
DES-Troy
Special LLL friend

DES-Troy's schermafbeelding

Naam: Troy ;-)

IGN: Carina Des Troy
Lijkt me een overgangsfeestje ?
Oud 18 augustus 2012, 12:47   #3
MychDomiNiek
Medior

MychDomiNiek's schermafbeelding

Naam: Robert

IGN: Domi Niek
Jup, ik ruik een gratis tormented wapen.
MychDomiNiek is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2012, 19:02   #4
Didis
Guild Leader (LLL)

Didis's schermafbeelding

IGN: Didis
Doe ook lekker de quests....

This update added new quests:

Wayfarer's Reverie: Tyria (Lion's Arch)
Wayfarer's Reverie: Cantha (Kaineng Center)
Wayfarer's Reverie: Elona (Kamadan, Jewel of Istan)
Wayfarer's Reverie: The Far North (Eye of the North)

Dan kun je tormented weps verdienen....

btw ook een manier om mensen de 30pnt te geven
Didis is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2012, 14:22   #5
DES-Troy
Special LLL friend

DES-Troy's schermafbeelding

Naam: Troy ;-)

IGN: Carina Des Troy
Idd, draait de laatste tijd iets te veel rond Hom vulling vind ik, beetje respectloos voor de velen die sommige titels met veel zwoegen hebben moeten halen. Zo vond ik drunkard titel een zware, blijkt nu dat je bijna alle drank gewoon al spammend kan nuttigen.
Oud 19 augustus 2012, 14:44   #6
PzychoGoth
LLL Officer

PzychoGoth's schermafbeelding

Naam: Thomas

IGN: Pzy the Industrial
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DES-Troy Bekijk bericht
Idd, draait de laatste tijd iets te veel rond Hom vulling vind ik, beetje respectloos voor de velen die sommige titels met veel zwoegen hebben moeten halen. Zo vond ik drunkard titel een zware, blijkt nu dat je bijna alle drank gewoon al spammend kan nuttigen.
Dat vind ik het grootste probleem niet, maar het haalt wel een gevoel van accomplishment weg voor diegene die het op de oude manier gedaan hebben dat ben ik met je eens.

Toch groeit de exclusiviteit weer doordat er straks veel minder spelers in gw1 zullen rondbanjeren. Mensen zullen dus wat meer zelf achter de spullen aan moeten ipv geld farmen en kopen.

Spelers die straks een tormented wapen willen gaan het nog moeilijk krijgen als ze geen allies kunnen vinden voor DOA of geen farming geest hebben (is nu al niet makkelijk)

Wat mij een beetje (echt een beetje maar) stoort nu aan guild wars 1, is dat events en kleine nieuwe content niet meer interessant is voor spelers die de meeste dingen al hebben. Je word niet meer zo sterk terug in de gw1 wereld gezogen als voorheen.

Ik had bijv van het huidige event gehoopt dat er nog een nieuwe skin te krijgen was. Een random tormented wapen customized zit ik persoonlijk niet op te wachten (zeker niet als blijkt dat ik het wapen wat ik krijg al in mijn hall heb) maarja...iets van een gegeven paard en de staat van zijn gebit...
Oud 19 augustus 2012, 19:07   #7
Didis
Guild Leader (LLL)

Didis's schermafbeelding

IGN: Didis
"Some years ago, my best friend and I set out on a journey through Tyria, and what adventures we had! Conga lines, parties with friends, amazing holidays, and oh, so much more! The Frog and I look forward to continuing our joyful discoveries in the years to come."

Gaile Gray - 1079 AE
Didis is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2012, 21:24   #8
NexceveN
Officer (LLL1&2) / Global Mod

NexceveN's schermafbeelding

Naam: G.L.

IGN: NexceveN Van Croft
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PzychoGoth Bekijk bericht
...

Ik had bijv van het huidige event gehoopt dat er nog een nieuwe skin te krijgen was. Een random tormented wapen customized zit ik persoonlijk niet op te wachten (zeker niet als blijkt dat ik het wapen wat ik krijg al in mijn hall heb) maarja...iets van een gegeven paard en de staat van zijn gebit...
Ik had geluk, maar miss ook een beetje afgedwongen geluk.

Deze nieuwe quest heb ik met 3 accounts tegelijk gedaan. Mijn 2de en 3de account hebben nog 0 torm. weapons dus het maakte niet veel uit welke ik zou krijgen. Toch is er een bepaalde logica terug te vinden in het wapen wat je krijgt.

Zo had ik de reward geopend op mijn 3de account, een ranger, en kreeg de Shortbow. Het 2de account, een warrior, kreeg het zwaard.

Op mijn main account had ik alleen de staff nog nodig. Ik was destijds gestopt met het kopen van alle torm. wapens toen ineens bekend werd dat er ook opressor wapens inkonden. De reward van deze quest had ik op mijn warrior gehaald, maar het uitpakken deed ik op mijn Rit. En voila een communing torm. staff die mijn collectie compleet maakte.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Didis
"Some years ago, my best friend and I set out on a journey through Tyria, and what adventures we had! Conga lines, parties with friends, amazing holidays, and oh, so much more! The Frog and I look forward to continuing our joyful discoveries in the years to come."

Gaile Gray - 1079 AE
Er zijn een aantal Anetpersonen die met deze update hun eigen karakter hebben gekregen en een verhaaltje vertellen over het verleden en de toekomst. Een overzicht hier

"In the kingdom of the blind, One-Eyed is king."
NexceveN is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2012, 14:45   #9
Jorrit
Lowland Lions Lid

Jorrit's schermafbeelding

Naam: Jorrit

IGN: Jorrie
Straks maar eens doen

Discussietools

Regels voor berichten