Ga terug   Lowland Lions Forums > Algemeen > De kroeg

De kroeg Onzin, off-topic discussie, hier kun je het allemaal kwijt.

Reageren

Discussietools
Oud 16 mei 2015, 19:36   #51
Just Start Bleeding
Lowland Lions Lid

Just Start Bleeding's schermafbeelding

Naam: Tim

IGN: Nerofol
Het was een heel gezellig dag, heren en dame! We hebben genoten. Wij zijn in ieder geval weer thuis. Bedankt voor het rijden Henk en Dietmar.

Balen van de auto Rob. Bij de wok had hij nog geen problemen of wel?
Just Start Bleeding is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2015, 19:37   #52
Just Start Bleeding
Lowland Lions Lid

Just Start Bleeding's schermafbeelding

Naam: Tim

IGN: Nerofol
En de reden van de file...

http://www.1limburg.nl/grootschalige...ntext=topstory
Just Start Bleeding is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2015, 19:47   #53
BG51
LLL Officer

BG51's schermafbeelding

Naam: Rob Verdonschot

IGN: Damage Doos / Shoarmapapa (GW2)
Nee Tim, motor viel uit net bij binnenkomst Stein.

Maandag ff langsbrengen om uit te lezen.
Never stand still.
Retreat and you will age.
Hesitate and you will die.

Out of the blue and into the black.
BG51 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2015, 13:53   #54
Monkie m
Lowland Lions Lid

Monkie m's schermafbeelding

Naam: Richard

IGN: Monkie m
+Hier volgt een verslag van het Stein avontuur missie om lekker bier te proeven
getypd door monkie

Goed tijd 7.30 in kampen onder douche met lekker bakkie koffie erbij.
Na lekker genoten te hebben van een bak koffie en frisse douche lekker op me gemak dit awesome lichaam aangekleed.
Tijd is nu 8.30 tijd genoeg om de trein te halen(ik heb 20 minuten nodig om daar op de fiets te komen) trein vertrekt om 9 uur.
Vervolgens stap ik op de fiets het weer is een beetje motregen dus niet al te tof.
Ongeveer halverwege pssst oohh neeeee band plat ik kijk of ik ergens door heen gereden ben ik zie niks liggen.
Ik denk bij mezelf fiets aan de hand dan maar lopen naar station kan immers niet langer zijn dan 15 min lopen vanaf punt waar ik sta zo.
Mis dus lopen duurt langer dan verwacht besluit om maar telefonisch door te geven dat ik de eerst trein gemist heb.
Tijdens telefoontje schuil ik even in een winkel omdat het wat harder begint te regenen telefoontje gepleegd maar op weer op weg. Dan kan ik volgende trein nog halen.
Ik zie het station liggen zet me fiets neer onder de brug en hoop dat ik op tijd terug ben voordat me fiets niet gemold wordt door dronken uitgaanspubliek.
Ik zag de trein nog net niet staan maar loop inmiddels op drie kwart van de brug en ik zie de trein het station binnen komen.
Monkie in de sprint.
Kaartjes automaat staat iemand zijn kaart op te waarderen.
Daarna ben ik aan de beurt kies me bestemming kaartje wordt geprint.
Conducteur blaast op zijn fluitje ik roep naar hem dat me kaartje geprint wordt en bijna uit de automaat komt.
De beste man geeft hier geen gehoor aan sluit de eerste deuren blaast de tweede keer op zijn fluit.
Kaartje valt uit de automaat ik zet de sprint in na de laatste open deur voor dat ik er ben sluit hij hem af (ik was ongeveer 3 m van de deur af).
Ik zie hem lachen achter de deur en trein rijdt weg.
Niet netjes maar ik geef hem de wel bekende vinger en gooi een scheldpartij uit. In mijn boosheid gooi er nog een paar woedende gebaren uit.
Ik kijk na tijdje om mijn heen er zit nog een vrouw op het station.
Ik bied mijn verontschuldiging aan voor de de scheldpartij en gebaren.
De vrouw zegt ik heb alles gezien en de conducteur had wel paar seconden langer kunnen wachten dan had je mee gekund.
Ik zeg tegen haar nogmaals sorry en bedank haar voor inleving in mij.
Dus maar weer aan de telefoon om te zeggen dat deze ook gemist heb.
Na wat overleg telefonisch wordt er besloten om dan maar te wachten op de volgende trein zodat ik nog mee kan rijden met de auto.
Mijn dankbaarheid is groot en mij ergste boosheid ebt weg.
Volgende trein arriveert ik stap in.

Nadat iedereen in en uit is gestapt gaat het fluitje al ik besluit Henk te bellen zodra ik Zwolle in rijd. Vanuit de trein zie ik Zwolle liggen pak me telefoon wil Henk bellen op dat moment belt hij mij al. Ik zeg waar zit en zeg dat ik met een paar min er ben. Hij zegt waar hij staat met de auto.
Vervolgens stap ik bij Henk zeg wat dingen over de gemiste trein.
Henk zegt gauw vergeten en vervolgens zijn zijn we wat aan praten over de games en onderweg naar Dietmar. Die we op pikken in Apeldoorn en praten lekker verder over van alles en nog wat. Volgende stop Tim en Irene ophalen
ze staan keurig te wachten op de afgesproken plaats.
Ik wordt wat stiller in het gesprek. Mijn energie om veel te zeggen is wat weg. Vervolgens komen we om 12.50 aan bij Rob wat later dan afgesproken.
Na kennis gemaakt hebben met zijn neefje en moeder worden we getrakteerd op vlaai voor de liefhebber (sorry maar ik zelf ben niet zo gek op rijstevlaai) en wat lekker drinken.
Lief jongentje trouwens Rob dat neefje van je.
En onze beruchte Ivo was trouwens net voor ons gearriveerd bij Rob
was aangenaam kennis te maken Ivo. Ik kan nu een gezicht voorstellen bij de naam. Een paar tellen daarna komen Luuk en Claire binnen en ons gezelschap is compleet.

Na het drinken en het eten wordt voor gesteld om de brouwerij te bezoeken en wat verschillende bieren te proeven dus vervolgens gaan via de pin automaat op weg naar de brouwerij.
We schuiven aan tafel vervolgens barst het gesprek los over allerlei dingen maar hoofdzakelijk over games.
Na de bier kaart uitvoerig te bekeken te hebben besluit ik om eerst een triple te proberen. Dus wordt het bier besteld met een paar hapjes erbij.
Smaakt als een lekker zoet bier volgende wordt een paladijn een ridderachtig bier staat op de kaart. Deze heeft lijkt het wat prik erin deze smaakt me iets minder zoet.
Laatste wordt kabam of zoiets deze smaakt me heerlijk.
Intussen krijg ik dat licht zweefrige gevoel dus besluit ik maar een sprite als laatste te nemen. Tijd hier vliegt om en werden in de tussen tijd wat bordjes reserveert op op de tafel gezet.

Dus wordt er besloten om naar de wok te gaan. Hier begin ik met een biefstukje wat me goed smaakte daarna nog diverse dingen geproefd. En dat alles met biertje erbij.
Het trouwens fijn om met alle guildies en vriendinnen eens lekker te kunnen praten tijdens het eten. Na dat ik genoeg van vlees had besloot om 3 toetjes te nemen begon met vruchtjes daarna ijs en als afsluiting een paar soesjes met een bak koffie. Om als laatste biertje te drinken.
Even terzijde even wok was leeg toen we aan kwamen en toen weg gingen stond er een rij voor de deur lol was ik blij dat we vroeg waren.
Toen was het helaas weer tijd om naar huis te gaan.
Na een tijdje stil hebben gestaan op de snelweg door een politie controle.
Konden we zonder problemen teug reis afleggen. Na iedereen af gezet te hebben arriveerde ik weer Zwolle om zo laatste stukje terug te reizen na Kampen met de trein.

Vervolgens kwam ik op mij wandeling terug door de stad oud stap maatje tegen waar ik een tijdje mee in gesprek raakte.
In tussen tijd wel even mij fiets op een andere plek neer gezet zodat ie niet gemold wordt nachts.
Zo was ik na deze dag ongeveer weer thuis om kwart over elf in de avond.
Gezellig nog even met Rob en nikol zitten kletsen op ts.
Vanochtend eerst me fiets opgehaald uit de stad en de band geplakt.
Deze is weer klaar voor gebruik.
tot slot wil ik zeggen heren en dames bedankt voor de geweldig mooie dag gisteren.
monkie
Oud 17 mei 2015, 14:08   #55
Drakossus
LLL Officer

Drakossus's schermafbeelding

Naam: Henri Swinkels

IGN: Drakossus
Ik vindt het jammer dat ik er niet bij kon zijn door het verloop van alles. Volgende keer meer geluk en wat eerder beginnen met vervoer regelen. XD
Oud 17 mei 2015, 14:45   #56
Akroma Angel NL
LLL Officer

Akroma Angel NL's schermafbeelding

Naam: luuk

IGN: Akroma Angel N L
Mooie verslagje Richard! Was erg leuk, en ook zeker de moeite waard om nog is over te doen!

Bedankt Rob voor het voorstel van deze leuke dag.
Akroma Angel NL is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2015, 14:58   #57
BG51
LLL Officer

BG51's schermafbeelding

Naam: Rob Verdonschot

IGN: Damage Doos / Shoarmapapa (GW2)
Leuk verslag Richard.
En allemaal bedankt voor de leuke dag!!!

Zeker voor herhaling vatbaar.
Never stand still.
Retreat and you will age.
Hesitate and you will die.

Out of the blue and into the black.
BG51 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2015, 19:36   #58
death sligher
Special LLL friend

death sligher's schermafbeelding

Naam: ivo

IGN: death sligher