Ga terug   Lowland Lions Forums > Other games > Diablo

Reageren

Discussietools
Oud 29 mei 2012, 14:48   #1
Barttjuh
Lowland Lions Lid

Barttjuh's schermafbeelding

Naam: Bart

IGN: Miss Nyuu
[Diablo] Post je build and show me (^_^)

Post je build en vertel ons waarom die keuze.

Voor mijn Monk die level 52 is gebruik ik tijdens coop een Puller build. Zeker als er een wizard of demonhunter aanwezig zijn. Deze build draait een beetje om Cyclone Strike die alle vijanden naar mij toetrekt zodat andere makkelijk alles kunnen nuken.

Primary "Crippling Wave": zorgt voor spirit management(rune) en dat de vijanden langzamer worden.

Secondarys "Lashing Tail Kick": dankzij de rune "Scorpion Sting" kan ik de vijanden om mijn heen stunnen en hierdoor de schade die ik oploop verminderen.

Defensice "Serenity": Deze zorgt ervoor dat ik tijdelijk invurnable wordt en dankzij de rune "Peacefull Repose" heal ik voor 5-6k.

Technique "Dashing Strike": met deze skill kan ik mij in het midden van een mob schieten en dan Cyclone Strike gebruiken.

Focus "Cyclone Stike": de pull skill. Gebruik deze om de vijanden in één gebied te houden. Voor rune heb ik voor "Wall of Wind" gekozen waarbij 20% meer kans heb om te dodgen voor 3sec. "Implosion"is ook goed deze vergroot je pull radius.

Mantra "Mantra of Healing": Deze gebruik momenteel alleen maar, want extra regen is altijd welkom. Momenteel gebruik ik "Circular Breathing" als rune voor meer spirit management. Maar denk erover na om als ik naar level 53 ga te kiezen voor "Time of Need". Deze verhoogt je resistance met 20% wat denk ik heel nuttig zal zijn.

Passive Abilities
"Seize the Initiative": Deze verlaat nooit mijn skill bar. Hiermee verhoog ik namelijk mijn armor rating met 100% van mijn Dexterity. Das voor mij iets van 40% hogere armor rating.
"Chant of Resonance": Ik ben lui en heb geen zin om de 3 minuten mijn mantra te refreshen. En deze passive geeft ook spirit regen.
"The Guardian's Path": 15% extra kans op te blocken met dualwielden.

Mijn Solo build zit ik nog een beetje te optimaliseren. Dus deze volgt nog. Verder ben ikzelf geïnteresseerd in jullie Wizard builds, omdat ik met een wizard wil beginnen.

Laatst gewijzigd door Didis; 30 mei 2012 om 12:23
Barttjuh is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2012, 12:23   #2
Realitybender
Lowland Lions Lid

Realitybender's schermafbeelding

Naam: Hendrik

IGN: Realitybender
Dit is de build die ik gebruik:

http://eu.battle.net/d3/en/calculato...XTP!bVa!acaaZZ

Frenzy, earthquake en rage voor de damage, rest voor teambased defense en dan nog zelfheal die ook goede damage doet.
Realitybender is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2012, 16:33   #3
PzychoGoth
LLL Officer

PzychoGoth's schermafbeelding

Naam: Thomas

IGN: Pzy the Industrial
http://eu.battle.net/d3/en/calculato...jkP!ThU!caaccc

Dit is mijn Witch Doctor.
Door een early spam van mijn skills trigger ik mijn 400% mana regen van mijn passive.

Mijn main skill is Fire Bats (Dire Bats rune). Verreweg de sterkste Line Attack skill van de WD. Ik gebruik Poison Dart met Snake to the face rune en hoge attackspeed om nagenoeg elke boss die er niet immune voor is te stunlocken. (probeer dit met 2 WD's tegen de

Diablo
en hij kan NIKS.)

Door mijn hoge initiative van Mass Confusion, Wall of Zombies en Fetish Army creëer ik een defensieve muur en flinke Damage over time.
Fire Bats spam ik zoveel mogelijk en tussendoor elke andere skill die door zijn cooldown heen is. Mijn passive versneld dat proces per kill, dus mijn healing van Hex is een steady resource voor healing.

Choke points worden zwaar misbruikt!
Oud 22 juni 2012, 15:57   #4
Barttjuh
Lowland Lions Lid

Ik heb nu een geweldige monk build. Een monk vertelde mij dat de ability "Life on hit" on geld voor AoE abilities. Dus heb ik deze build gemaakt en loop ik met 2 wapens rond die life on hit hebben.

Act 1 Inferno gaat gemakkelijk met deze build, echter wordt ik waar ingemaakt op act2. Het lijkt dat het verschill in power tussen act1 elites en act2 elites groot is.
Heeft iemand misschien tips? Ik heb atm 30k HP; 5k armor; 707 all resist; 35% op dodge; 14k DPS.
Oud 22 juni 2012, 21:22   #5
Realitybender
Lowland Lions Lid

Realitybender's schermafbeelding

Naam: Hendrik

IGN: Realitybender
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barttjuh Bekijk bericht
Ik heb nu een geweldige monk build. Een monk vertelde mij dat de ability "Life on hit" on geld voor AoE abilities. Dus heb ik deze build gemaakt en loop ik met 2 wapens rond die life on hit hebben.

Act 1 Inferno gaat gemakkelijk met deze build, echter wordt ik waar ingemaakt op act2. Het lijkt dat het verschill in power tussen act1 elites en act2 elites groot is.
Heeft iemand misschien tips? Ik heb atm 30k HP; 5k armor; 707 all resist; 35% op dodge; 14k DPS.
Ik zit al weken vast op act I, voor monks is het een heel stuk makkelijker omdat je geen 'resist to all' (= duur) hoeft te kopen.
Maar het lijkt erop dat je afhankelijkheid van attackspeed vrij groot is. Wat denk je van de patch?

BTW, Monks mogen danwel een beetje achteruit gegaan zijn, de patch heeft ranged char's die puur op damage inzetten heel zwaar geraakt. (minstens 2k penalty per death)
Realitybender is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2012, 22:11   #6
Barttjuh
Lowland Lions Lid

Ik koop items met cold + all resist stacked harder

Kwam zelf pas later achter dat attack speed items erg sterk waren, maar schijnbaar is inferno ook generfed. Ik heb ik act2 wel de meeste problemen met die wasps.
Reageren

Discussietools

Regels voor berichten