Ga terug   Lowland Lions Forums > Other games > Algemeen

Reageren

Discussietools
Oud 16 augustus 2011, 10:11   #1
Didis
Guild Leader (LLL)

Didis's schermafbeelding

IGN: Didis
Star Wars The old republic

Hija all,
Kennelijk kun je binnen SWTOR deelnemen aan de guildtesting.

"We are very pleased to announce the start of Guild Testing for STAR WARS: The Old Republic! This program will allow guilds to be considered as a whole for inclusion in the Game Testing Program, allowing us to gather important data regarding how guilds play The Old Republic, as well as how organized groups deal with various mechanics and systems in the game. The program is already underway, as we’ve invited the first wave of guilds into testing, however we’ll be adding more over the coming weeks alongside the general Game Testing invites."

De Lowland Lions heeft ook een guild in SWTOR. Alleen ben ik nu nog de enige die deelneemt. MIsschien is dit het moment om te kijken of deze mmo iets voor je is. Ik zoek meer deelnemers, vraag een invite aan op de website van SWTOR en ik zal je zo snel mogelijk accepten. Hopen dat daarna de deuren geopend worden vanuit SWTOR.

gegroet
Didis

Didis is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2011, 20:23   #2
Didis
Guild Leader (LLL)

Didis's schermafbeelding

En we zijn al met zijn 3-en

Oud 17 augustus 2011, 23:45   #3
Cerbus
LLL Officer

Cerbus's schermafbeelding

Naam: Oebele

IGN: Cerbus Senpai
Schiet al aardig op.
Oud 18 augustus 2011, 18:54   #4
Didis
Guild Leader (LLL)

Didis's schermafbeelding

En 5 kleine biggetjes

Oud 20 oktober 2011, 08:15   #5
Devine K
Senior

Devine K's schermafbeelding

Naam: Kevin

IGN: Beton The Killer
Ik heb de CE gepreorded. Spel lijkt me beestig goed.

Ill give it a shot he

Kmoet nog alleen zorgen voor een PC die het kan draaien
Devine K is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2011, 20:22   #6
Didis
Guild Leader (LLL)

Didis's schermafbeelding

Als er mensen zijn die SWTOR hebben gepreorded, ik zoek nog twee mensen zodat phase 3 gestart wordt

Phase 3 - Deployment

What is Phase 3: Deployment?

During this phase, guilds that meet certain criteria will be transferred into the game. Your guild’s mini-site and forums will remain available on the website. However, guild creation and administration features will be removed from the website and moved in-game.

Shortly before Early Game Access begins, we will be bringing an end to the Pre-Launch Guild Program as we prepare guilds for import into the game. All guilds will be notified via email a week before the Pre-Launch Guild Program comes to a close.

*We will make reasonable efforts to ensure that qualifying guilds are imported into a server that meets your specified preferences, but we cannot make any guarantees given the anticipated volume of guilds (among other factors). All server placements therefore remain in our sole discretion. We also cannot take responsibility for technical errors or glitches that prevent your guild from importing into the game as planned. See Terms of Service for more details.

Oud 29 november 2011, 18:21   #7
Devine K
Senior

Devine K's schermafbeelding

Naam: Kevin

IGN: Beton The Killer
Ik ben overgegaan naar een andere guild omdat het rond LLL het behoorlijk stil bleef qua ledenmelding en info.

Je moet ook aan bepaalde requirements voldoen om approved te worden. Dus het zekere voor het onzekere ingeruild.

Synergy is zeker een guild die dezelfde normen en waarden hanteert als LLL en enkel uit nl/be leden bestaat. Ze zijn ook zeer actief op het oldrepublic.nl forum.
Momenteel wel een ledenstop omdat men reeds een 80-90tal members heeft. Zijn hierbij 1 van de grootste pve guilds in swtor en bij de release zou men stilaan leden terug toelaten via een sponsorship.
Als LLL geen start vind in SWtor is Synergy mss een optie voor zij die willen.

Heb trouwens vorig weekend de beta gespeeld en ben zeer tevreden over de game. Zal zeker een plaats krijgen in afwachting van gw2
Devine K is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2011, 07:38   #8
Jorrit
Lowland Lions Lid

Jorrit's schermafbeelding

Naam: Jorrit

IGN: Jorrie
Ik speel het nu sinds gisteren en ben positief verrast! Erg leuk om in de Star Wars wereld te lopen.

Ik heb een Sith Human Warrior (Female) aangemaakt in de Bao-Dur server. Ben net level 4 dus nog maar net bezig.

Wie speelt het nog meer?
Oud 20 december 2011, 11:02   #9
Didis
Guild Leader (LLL)

Didis's schermafbeelding

Didis op Bao-dur. Speel niet meer zo vaak echter.....de kleine minuten tussendoor.

Oud 20 december 2011, 11:07   #10
Jorrit
Lowland Lions Lid

Jorrit's schermafbeelding

Naam: Jorrit

IGN: Jorrie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Didis Bekijk bericht
Didis op Bao-dur. Speel niet meer zo vaak echter.....de kleine minuten tussendoor.
Niet meer? Het spel is vandaag pas uit en sinds 7 dagen te spelen

Zo snel op uitgekeken of geen tijd (ik vermoed het laatste )

Discussietools

Regels voor berichten