Ga terug   Lowland Lions Forums > Other games > Diablo

Reageren

Discussietools
Oud 14 augustus 2013, 11:35   #21
PzychoGoth
LLL Officer

PzychoGoth's schermafbeelding

Naam: Thomas

IGN: Pzy the Industrial
Het is eeuwen geleden dat ik ingelogd heb op Diablo... Toen hadden ze nog niet eens het max-level+ systeem (vergeef me ik weet de naam er niet van) Ik zit nog steeds vast op inferno act 2
Oud 14 augustus 2013, 12:53   #22
BG51
LLL Officer

BG51's schermafbeelding

Naam: Rob Verdonschot

IGN: Damage Doos / Shoarmapapa (GW2)
Ik wil best wel af en toe spelen.

Ik doe normaal gesproken Monster LVL 5,6.
Never stand still.
Retreat and you will age.
Hesitate and you will die.

Out of the blue and into the black.
BG51 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2013, 08:44   #23
death sligher
Special LLL friend

death sligher's schermafbeelding

Naam: ivo

IGN: death sligher
Ik weet niet. Ga het misschien weer spelen bij expansion pack. Vooral door de hoge inflatie spreekt het spel me minder aan. Eerst 100k gold = 25cent, 1mil= 25cent en nu is 10mil = 25cent. Zoiets is toch niet fair en gezond....
death sligher is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2013, 09:53   #24
kabee
Lowland Lions Lid

kabee's schermafbeelding

Naam: Keyzer Soze

IGN: Ka Bee
Blizzard verwijdert auction house op 18 maart 2014 uit Diablo III

Bron: http://tweakers.net/nieuws/91348/bli...iablo-iii.html

Blizzard verwijdert auction house op 18 maart 2014 uit Diablo III

Door Bauke Schievink, woensdag 18 september 2013 07:06, reacties: 53, views: 12.101 • Feedback

Blizzard heeft aangegeven dat het de marktplaats voor handel in virtuele voorwerpen uit Diablo III gaat halen. Het auction house zal op 18 maart volgend jaar verdwijnen. In plaats daarvan wil Blizzard het aantrekkelijker maken om monsters te doden voor items.

Dat maakte Blizzard bekend via zijn Diablo III-blog. Volgens de ontwikkelaar past het auction house niet langer in wat het bedrijf met het spel voor ogen heeft: het zou het doden van monsters om spullen te krijgen minder aantrekkelijk maken, iets dat Blizzard juist wil stimuleren. Op 18 maart 2014 gaat daarom het auction house dicht. Blizzard stelt dit ruim van te voren aan te willen geven zodat spelers zich kunnen voorbereiden.

Blizzard claimt dat het met de sluiting de spelervaring wil verbeteren. Daarbij verwijst het gameconcern ook naar het aankomende loot 2.0-systeem dat zijn intrede zal doen bij de introductie van de uitbreiding Reaper of Souls. Overigens geeft de ontwikkelaar in de komende maanden meer informatie over de details van de sluiting van het auction house.

Eerder liet Blizzard bij monde van Jay Wilson al weten spijt te hebben van het auction house, waarmee spelers tegen betaling spullen kunnen kopen. Wilson stelde toen het auction house te willen verwijderen als dit gemakkelijk mogelijk zou zijn. Ook kende Blizzard verscheidene problemen met de handelsplaats; deze moest enkele maanden geleden zelfs een tijdje dicht nadat spelers een bug hadden gevonden waarmee op onrechtmatige wijze veel goud was te verdienen.
Oud 18 september 2013, 11:24   #25
death sligher
Special LLL friend

death sligher's schermafbeelding

Naam: ivo

IGN: death sligher
INFLATION did it again.
death sligher is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2013, 14:40   #26
Tanveyor
Lowland Lions Lid

Tanveyor's schermafbeelding

Naam: Rene

IGN: Lady Tanveyor
En weer is de casual speler de dupe van spelers die willen cheaten, of uitzoeken hoe ze zo snel mogelijk veel geld verdienen.
De casual speler kan zo nooit goede items krijgen, de prijs wordt voor hem veel te hoog opgedreven. Ik ben al blij als ik 3 miljoen bij elkaar heb na 1 maand spelen. Als dan goede items een honderdvoud hier vandaan liggen mag je rekenen hoe lang het mij zou kosten met normaal spelen. Nee, ik vind het weghalen van de auction house geen probleem, ik hoop met de update wel goede items te kunnen scoren met normaal spelen.
Tanveyor is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2013, 14:22   #27
PzychoGoth
LLL Officer

PzychoGoth's schermafbeelding

Naam: Thomas

IGN: Pzy the Industrial
Hou ons op de hoogte... Die hele auctionhouse is de reden geweest dat ik niet meer ben gaan spelen. Ik heb nog geen eens inferno kunnen halen bij gebrek aan goede drops, en te weinig geld om iets te kopen wat me 'over-the-edge' kan brengen.
Oud 2 maart 2014, 10:16   #28
kabee
Lowland Lions Lid

kabee's schermafbeelding

Naam: Keyzer Soze

IGN: Ka Bee
http://tweakers.net/nieuws/94563/blizzard-gooit-loot-systeem-diablo-iii-op-de-schop-in-nieuwste-patch.html

Deze Update voelt als een Add-On, veel nieuwe loot, extra events in de dungeon's, het nieuwe Paragorn System waarbij je zelf je character kan customizen met elk LvL Paragorn dat je krijgt.

Discussietools

Regels voor berichten