Ga terug   Lowland Lions Forums > Algemeen > Ideeën

Ideeën Heb je nog een leuk idee voor de site laat het hier even weten.

Reageren

Discussietools
Oud 29 oktober 2007, 18:14   #11
Didis
Guild Leader (LLL)

Didis's schermafbeelding

IGN: Didis
ehm er is ook nog iets van onderwerp waarderen rechts boven in eerste bericht, is dat niet iets?

Didis is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2007, 18:17   #12
NexceveN
Officer (LLL1&2) / Global Mod

NexceveN's schermafbeelding

Naam: G.L.

IGN: NexceveN Van Croft
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Didis Bekijk bericht
ehm er is ook nog iets van onderwerp waarderen rechts boven in eerste bericht, is dat niet iets?
Dit heeft alleen betrekking op het onderwerp, niet op de individuele post van persoon A.

"In the kingdom of the blind, One-Eyed is king."
NexceveN is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2007, 18:43   #13
elliot
Lowland Lions Lid

elliot's schermafbeelding

Naam: Johan

IGN: elliot deathblades
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PzychoGoth Bekijk bericht
Dutch man, op een forum kan niet meer gedaan worden dan typen, het gevoel wat iemand heeft bij het typen van zo'n post kan helaas niet mee gezonden worden. Daarom kan het zijn dat iemand niet altijd juist begrepen word.

Je laat velen hier zien met je screenshots dat er mooie plekjes zijn in GW, zo heb ik er een paar nieuwe bij ontdekt.

Reacties zijn misschien kort, maar zeker wel gemeent. Anders werd waarschijnlijk de moeite niet gedaan om het te typen.
de reden waarom men smilies heeft om het nog een beetje mogelijk te maken emoties in een text te plaatsen
veel mensen gebruiken ze jammer genoeg niet echt veel, niet gelijk een reden om er iets negatief achter te zoeken en het gelijk als spam te zien.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Man Bekijk bericht
Als je gaat chatten dan mag je gewoon zeggen van 'oke, ja is goed, lijkt me tof' enzo. Maar als je zoiets klein's zegt op het forum, dan zou ik dat niet een bericht noemen. Het lijkt wel op een soort kleine spam. Overbodige spam zou ik het eigenlijk noemen. Maar oke wat ik hierboven zeg is mijn mening.

Toen ik dit las vondt ik het niet prettig (het is onbeschoft) wat je namelijk zei. Dit idee is voor iedereen bedoelt en niet voor mezelf.
vind ik nogal overderven om mensen gelijk een verbod op te leggen een korte post te maken zo ie zo als ik een lange text post is het zeer onwaarschijnlijk dat men dit helemaal gaat lezen soms is het wel fijn dat het niet te lang is een text, kijk maar op andere forums het is echt niet ongewoon dat er een korte text word gepost.

watbetreft de reactie die jij krijgt bij het stukje wat perfect had gepost vind het nogal ver gezocht om dit gelijk als onbeschoft te zien, krijg zo de indruk dat je je nogal aangevallen voeld en elke reactie als negatief ziet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perfect Bekijk bericht
Lieve Gerwald, omdat deze meneer Dutch Man gefrustereerd is dat wij op deze manier op zijn topic reageren is tie me irritant aan het pmen. en ik heb 2x gevraagd of tie wilde stoppen voordat het escaleerde. Gelieve iets aan te doen >_>
precies hetzelfde wat jij bij mij deed (dutch man).
ik moet perfect hier gelijk in geven het is nogal iritant, ts dat ik veel gedult met je had maar kan me voorstellen dat niet iedereen het pretig vind. vooral onder het gamen is het nogal iri als iemand je steeds loopt te pm
wat bij mij dan over een simple link naar een paar screenies van mij in jou topic.
Oud 29 oktober 2007, 18:44   #14
rasta monnik
Banned

Naam: Jorg

IGN: Rasta monnik
hebben ze hier niet al een overigens grafirritante minstens 10-tekens regel?
rasta monnik is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2007, 18:45   #15
Speedy Lunar
Legendairy

Speedy Lunar's schermafbeelding

Naam: Niek

IGN: Speedy Lunar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Perfect Bekijk bericht
Ik vond het nogal onbeschoft om de halve guild af te kraken. kan ook aan mij liggen
Mee eens, wat mij betreft kan dit topic op slot...

Mijn mening: Als er niet gereageerd wordt op een topic waar om feedback gevraagd wordt, krijg je alleen maar ruzie. Niet de bedoeling. Een beetje positieve feedback of opbouwende kritiek brengt je een stuk verder. Als dat dan neerkomt op het zeggen van ja, leuk of tof, OK dan!

Dragon Cave ftw

Laatst gewijzigd door Speedy Lunar; 29 oktober 2007 om 18:49
Speedy Lunar is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2007, 18:48   #16
elliot
Lowland Lions Lid

opslot zetten los je niet veel mee op.
en flamen ook niet

moet gewoon het een en ander opgelost worden/ uitgepraat of getyped
Oud 29 oktober 2007, 18:53   #17
sjaak
Medior

sjaak's schermafbeelding

Naam: Richard

IGN: Sjaakje De Beuker
hoe kan je zoiets als: lol ja als spam zien?
Oud 29 oktober 2007, 18:55   #18
Speedy Lunar
Legendairy

Speedy Lunar's schermafbeelding

Naam: Niek

IGN: Speedy Lunar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elliot Bekijk bericht
opslot zetten los je niet veel mee op.
en flamen ook niet

moet gewoon het een en ander opgelost worden/ uitgepraat of getyped
Johan, ik zie hier geen probleem in hoor...Het reageren op topics om je mening te geven moet nu eenmaal gewoon kunnen, ook al komt dat neer op het aanmoedigen/schouderklopje geven van iemand. Zelf heb ik er ook geen last van. Wat mij betreft is er dan ook niets uit te praten/typen...

Als anderen daar wel behoefte voor voelen: Ga je gang, maar blijf elkaar wel respecteren. Dat gebeurt in dit topic nu al niet meer vrees ik. Dit is gewoon de zoveelste flamewar, ik heb er geen zin in en hou me er vanaf nu ook buiten. Dit omdat ik hier aardig pissig van wordt.

Dragon Cave ftw
Speedy Lunar is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2007, 18:57   #19
sjaak
Medior

sjaak's schermafbeelding

Naam: Richard

IGN: Sjaakje De Beuker
ik heb de neiging als ik lange stukke text zie het gewoon niet te lezen.
en ik ben het eens met salix dat het het forum een beetje actief houd

Sjaakie

meeeh

Laatst gewijzigd door Didis; 29 oktober 2007 om 19:08
sjaak is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2007, 19:06   #20
elliot
Lowland Lions Lid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speedy Lunar Bekijk bericht
Johan, ik zie hier geen probleem in hoor...Het reageren op topics om je mening te geven moet nu eenmaal gewoon kunnen, ook al komt dat neer op het aanmoedigen/schouderklopje geven van iemand. Zelf heb ik er ook geen last van. Wat mij betreft is er dan ook niets uit te praten/typen...

Als anderen daar wel behoefte voor voelen: Ga je gang, maar blijf elkaar wel respecteren. Dat gebeurt in dit topic nu al niet meer vrees ik. Dit is gewoon de zoveelste flamewar, ik heb er geen zin in en hou me er vanaf nu ook buiten. Dit omdat ik hier aardig pissig van wordt.
achjah het lijkt er op dat er weer verschillende onenigheden zijn tussen verschillende mensen ik heb gezegt wat ik er van vond, hopelijk loopt het niet allemaal uit de hand.

we zullen zien

Discussietools

Regels voor berichten