Ga terug   Lowland Lions Forums > Algemeen > Ideeën

Ideeën Heb je nog een leuk idee voor de site laat het hier even weten.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 14 januari 2008, 08:47   #1
chaos
Banned

Naam: colin

IGN: black shadow dagger
standaard Alliance Battles party ( ll1 only )

ik weet niet of zo'n dergelijke message al is gepost maar mijn voorstel.
een ab party benodigdheden:

-HELE ALLIANCIE, TITLE WIL NIET VERANDEREN
-GEWOON BEETJE SAMEN AB'N SOMS.
-bevelen kunnen opvolgen en zo goed mogenlijk uitvoeren
-teamwork
-het word een CAP party, met alleen kills wanneer nodig is

heb jij intresse?
doe dan een reply, met de je informatie, gewoon copy/paste ofzo.

-accepteer je de voorwaarden? (ja/nee)
-naam/namen
-proffesion(s)
-alle skills? (ja/nee)

met vriendelijke groet, Colin

Laatst gewijzigd door chaos; 14 januari 2008 om 18:24 Reden: her en der commentaar
chaos is offline  
Oud 14 januari 2008, 10:00   #2
Diabolus
Lowland Lions Lid

Diabolus's schermafbeelding

Naam: Johan

IGN: Huntrai
Hoi,

Het idee is leuk maar waarschijnlijk niet uitvoerbaar.
Waarom? Wij zijn voornamelijk een PvE gerichte guild die behoorlijk wat slechte ervaringen met PvP-groepjes die gevormd worden.
Daarom doen wij alleen aan GvG, TA, AB etc. alleen voor de fun. En de manier zoals jij het op wil zetten wordt op den duur niet leuk meer, en nu spreken wij uit eigen ervaring.
Vooral als iemand niet aan zijn 'verplichting' kan voldoen, wat dan?
Ik moedig wel het idee aan maar niet in onze guild.

Greetz, Johan
Oud 14 januari 2008, 10:04   #3
Didis
Guild Leader (LLL)

Didis's schermafbeelding

IGN: Didis
Even voor de goede orde.
We zijn geen guild die voor een stad gaat of zal gaan.
AB, GVG en overige varianten spelen we freeformat en relax.

Als je mensen bereid vind met je mee te gaan wens ik je succes.
Al denk ik zelf dat je eerst maar is de mensen moet leren kennen op dit forum en in game. Je bent net nieuw. Kijk even de kat uit de boom hoe het hier reilt en zeilt.

Didis is offline  
Oud 14 januari 2008, 13:21   #4
chaos
Banned

okey pvE gericht dus...?
okey geen probleem dan.... maar probeer de party nog wel te maken :P als het niet een al te groot probleem word,
en waarom deze party zou moeten gemaakt worden:
-meer factions
-meer aanschouwing voor de alliance/guild
-en als je hoger hebt met alliance enzo gaat recruiten ook sneller ( is gewoon zo )

en als iemand niet aan zijn plichten kan voldoen, dan kan hij gewoon niet ab party joinen.... maar er is een uitzondering, als je niet elke dag die 5k kunt doen, maar WEL de bevelen en teamwork hebt.... dan kun je op ten duur wel het ab team joinen...., maar als je geen bevelen/teamwork kunt doen, dan word het ab team geen mogenlijkheid voor je...,
teamwork is the key to succes
chaos is offline  
Oud 14 januari 2008, 13:27   #5
Et13nnE
Lowland Lions Lid

Et13nnE's schermafbeelding

IGN: K
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaos Bekijk bericht
en waarom deze party zou moeten gemaakt worden:
-meer factions
-meer aanschouwing voor de alliance/guild
-en als je hoger hebt met alliance enzo gaat recruiten ook sneller ( is gewoon zo )
Als je meer aanschouwing door meer factions wil, kan je dit beter in een guild proberen waar iedereen hier aan mee doet (in deze guild doen er wss maar een paar mensen mee) Daar komt nog bij dat deze guild niet actief recruit, mensen joinen denk ik voor de gezelligheid (daarom zit ik ook in deze guild).
Et13nnE is offline  
Oud 14 januari 2008, 13:33   #6
chaos
Banned

tuurlijk LLL is voor fun.
maar ik zou het PERSOONLIJK wel veel leuker vinden als deze guild inplaats van 70k factions 400k factions heeft, ll1 dan he :P
chaos is offline  
Oud 14 januari 2008, 13:36   #7
Realitybender
Lowland Lions Lid

Realitybender's schermafbeelding

Naam: Hendrik

IGN: Realitybender
Ik denk niet dat het iemand wat uitmaakt hoeveel faction we hebben.
Persoonlijk vind ik ab wel leuk voor de afwisseling. 1x per week ofzo. Qua PvP vind ik verder alleen gvg leuk.

Er zijn wel meer mensen die regelmatig ab-en. Als je mensen zoekt, kun je gewoon in de alliance vragen. Maar verwacht dan natuurlijk niet teamwork van het type dat factionfarming guilds kennen. (verwacht mensen die het vervelend vinden om gecorrigeerd te worden op hun build en tactiek ).

Ik wil best een keer met je mee, ik ga meestal als magebane of burning arrow ranger.
Realitybender is offline  
Oud 14 januari 2008, 13:43   #8
chaos
Banned

(verwacht mensen die het vervelend vinden om gecorrigeerd te worden op hun build en tactiek ). ik weet niet hoe dat zit met dat citaat enzo maarja...,

als je wilt winnen ( ik dan ) dan vraag ik om iedereens build enzo,
en geef ik mijn mening erover, en vraag ik of hij/zij het her en der zou willen aanpassen als dat nodig is.
maar meestal ben ik gewoon assassin, en dan wil ik altijd graag 1 healer, en nog 2 dmg. en dan moet je tegen kritiek kunnen...
maar met ab gaat het gewoon om de build, en de TAKTIEK,
als jou taktiek bv is:
kom op charge!!! laten we ff 100% suicide mission doen, dan ga je niet winnen.
je hebt een bepaalde taktiek nodig om te winnen, en dan verwacht ik dan een CAP taktiek, met benodigde kills en caps op het moment dat het nodig is.
chaos is offline  
Oud 14 januari 2008, 15:30   #9
Realitybender
Lowland Lions Lid

Realitybender's schermafbeelding

Naam: Hendrik

IGN: Realitybender
Met het gevaar dat ik een lange discussie uitlok, wil ik mijn opmerking wel even toelichten.

Mensen die in onze alliance zitten hebben over het algemeen gekozen voor PvE. PvP is voor hen dus meer voor de afwisseling. Als je met die instelling pvp-ed is kritiek vervelend, vooral als je nadenkt over je build, je al veel langer in de alliance zit en je een paar jaar ouder bent.
Realitybender is offline  
Oud 14 januari 2008, 16:00   #10
NexceveN
Officer (LLL1&2) / Global Mod

NexceveN's schermafbeelding

Naam: G.L.

IGN: NexceveN Van Croft
Zie dit niet als een aanval op je initiatief. Initiatief is goed en willen we ook wel aanmoedigen.

Maar gezien je korte verblijf nog maar in de LLL wil ik toch even licht werpen op hoe en wat er in de LLL leeft.

Zoals gezegt zijn wij een PvE guild en wij hechten veel waarde aan de volgende punten: Fun in het spelen, geen verplichtingen van de leden om lid te zijn, elkaar in hun waarde laten.

Wij hadden in het verleden een PvP kant, dit had zijn voor en nadelen. Helaas hadden deze nadelen een steeds negatievere rol voor de LLL gedachte. Er kwamen ruzies over welke build nu het beste is, oevenloze discussies over wie beter is, iedereen had wel weer een mening en iedereen voelt zich snel op zijn teentjes getrapt als het om kritiek gaat.

Ook op het gebied van Factions hebben wij aan het begin heel veel gewerkt, we hebben zelfs dat aantal wat je schrijft met gemak al een paar keer gehad, maar wat was in vredesnaam het nut ervan? Het werd een verplichting om zoveel punten per dag te halen, het spel verloor zijn fun factor. Daarnaast, een stad of dorp in bezit hebben is maar een kleine meerwaarde die niet opweegt tegenover hoeveel punten je per dag moet halen om het te behouden. Elke dag gaat er zoveel procent van het totaal af. Als de stad niet je doel is, wat maakt het dan nog uit of je 40k faction hebt of 400k faction. Niemand behalve de alliance kan het zien.

Wij zijn daarom erg waakzaam en voorzichtig met nieuwe strakke plannen die worden gemaakt op het PvP vlak. We hebben teveel negatieve ervaringen ermee en we willen graag rust in de tent.

Toch wil ik je zeggen dat als jij het voor elkaar krijgt om mensen te motiveren, te stimuleren of op welke manier dan ook positief te benaderen, dat het je misschien lukt. Maar hou wel in gedachten dat niet heel veel mensen zich met de PvP kant bezig houden of ervaring hebben met wat er van ze verwacht wordt.

Wel kan ik van onze kant (als officers maar ook als Global Mod) zeggen, dat mocht het uit de hand lopen, dat wij de stekker eruit trekken.

Niet om je de vrijheid te ontnemen voor je initiatief maar om gebeurtenissen van het verleden te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

NexceveN

"In the kingdom of the blind, One-Eyed is king."

Laatst gewijzigd door NexceveN; 14 januari 2008 om 16:04
NexceveN is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten