Ga terug   Lowland Lions Forums > Algemeen > Ideeën

Ideeën Heb je nog een leuk idee voor de site laat het hier even weten.

Reageren

Discussietools
Oud 18 januari 2007, 17:43   #1
Janwilco
Junior

IGN: Shadowjw
X-fire.

Hey,

Ik speel behalve GW (ja hoe is het mogelijk) ook andere spellen. Counter-strike: source, World of Warcraft (als ik weer timecard mag kopen), etc. Het is daarom handig om xfire te hebben om te kunnen communiceren tijdens het spelen van andere spellen. Je hebt natuurlijk teamspeak, maar als je push to talk hebt is het erg lastig als er geschiet op de achtergrond is en als je midden in een gevecht zit en dan "Gogogo" te roepen.

Dus ik stel voor dat we ook een beetje xfire kunnen gebruiken. Het downloaden is simpel, het is maar een paar mb en je kunt het downloaden van www.xfire.com. Xfire is een programma waarmee je met andere mensen kunt communiceren terwijl je andere spellen speelt, je kan chatten, kleine bestandjes versturen en je kan zien hoeveel je gespeeld hebt en welke spellen van je vrienden en of de hele wereld het meeste gespeeld is. Ik vind het persoonlijk wel handig, maar het is niet noodzakelijk, ik vind het vaak wel leuk om te zien hoeveel ik al gespeeld heb :P (zelfde als /age met GW).

Voor de mensen die geintreseerd zijn en mij willen toevoegen, mijn username is jwtoch.

Groetjes, JanWilco.
Oud 16 februari 2007, 12:41   #2
saro
Lowland Lions Lid

saro's schermafbeelding

Naam: Saro

IGN: Defender of apollo
/

Ja, maar je ping gaat al direct 200 mee omhoog, en daar kan ik niet mee leven ( ook zoals bij CS en BF2 ).
saro is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2007, 14:50   #3
Ms Dutchy
Gast

Ik heb Xfire 2 maanden geprobeerd op 2 systemen gelijkertijd.

Naast de automatische handtekening met daarin je games + online uren die je gepseeld hebt, zit er mijn inziens geen echte unieke eigenschappen in.

Helaas treden, ondanks de regelmatige updates, nog steeds enkele negatieve effecten op:

Xfire gebruikt veel meer systemresources dan TeamSpeak.
Xfire scant je gehele systeem, ook op plaatsen en moenten dat je het niet wil.
Xfire is incompatable met TeamSpeak.
Xfire is instabiel en ik heb het op zowel XP pro 32bit als 64bit REGELMATIG zien crashen (t/m BSOD's!!!).

Echter het grootste probleem met Xfire is dat bepaalde gegevens open en bloot op internet staan waarvan anderen dat absoluut niet willen!

Zo worden de gevens van de TeamSpeakServer volledig gepubliceerd. Echter wil ik als ServerAdmin van de TeamSpeakServer dit juist NIET hebben. Ik zou derhalve een verbod op Xfire willen hebben voor alle mensen die op de TeamSpeakServer aanwezig zijn. Helaas is dit heel moeilijk te controleren.

Daarom verzoek ik eenieder MET KLEM om HANDMATIG de TEAMSPEAK uit XFIRE te verwijderen!!!!!

Laatst gewijzigd door Ms Dutchy; 4 maart 2007 om 14:00
  Met citaat reageren
Oud 3 maart 2007, 14:19   #4
elliot
Lowland Lions Lid

elliot's schermafbeelding

Naam: Johan

IGN: elliot deathblades
ik heb ook x-fire
gebruik het echter niet veel alleen als ik bijvoorbeeld Counter-strike: source of wolfenstein speel aangezien ik al mijn fav servers in x-fire heb opgeslagen en ik de alternatife programma's minder handig vind dan x-fire om instance een server in te gaan.
ping valt echter wel mee als je het mij vraagt licht het gewoon aan je com en internet snelheid als je ping van x-fire om hoog schiet zo als in jullie voorbeeld

Laatst gewijzigd door elliot; 3 maart 2007 om 14:21
elliot is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2007, 12:09   #5
nemesis
Lowland Lions Lid

nemesis's schermafbeelding

Naam: Alex

IGN: Nemesa Crest
ik gebruik altijd xfire nooit problemen mee.
Is wel fijn voor me vrienden die kunnen me dan altijd volgen in game .
En ik hoef de crapy msn niet aan te zetten ^^

05-06-1974
nemesis is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2007, 23:55   #6
johndo
Junior

johndo's schermafbeelding

Naam: stefan postma

IGN: bean zu heltzer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elliot
ik heb ook x-fire
gebruik het echter niet veel alleen als ik bijvoorbeeld Counter-strike: source of wolfenstein speel aangezien ik al mijn fav servers in x-fire heb opgeslagen en ik de alternatife programma's minder handig vind dan x-fire om instance een server in te gaan.
ping valt echter wel mee als je het mij vraagt licht het gewoon aan je com en internet snelheid als je ping van x-fire om hoog schiet zo als in jullie voorbeeld
ja wij spelen met zn tweeen op een 1,5 mbit/s connectie en de ping is wel ok we hebben ook beide vaak x-fire aan dus daar zou het niet aan liggen echter je moet wel zorgen dat je een up-to-date versie heb anders word is crap.
johndo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 10:22   #7
Richard
Lowland Lions Lid

Richard's schermafbeelding

Naam: Richard

IGN: Countess Dwayna
ik heb er ook geen last van hoor speel ook maar op een 4 mbit lijntje en speel dan gelijktijdig ook nog internet stream tv af.
Richard is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 14:17   #8
elliot
Lowland Lions Lid

elliot's schermafbeelding

Naam: Johan

IGN: elliot deathblades
hmm jah ts aan, msn aan, x-fire aan, steam aan (voor counterstrike source) en media player met muziek en nog steeds is me ping oke snap het niet hoe sommige mensen toch lagg kunnen krijgen
Oud 25 oktober 2007, 14:34   #9
Dutch Man
Lowland Lions Lid

Dutch Man's schermafbeelding

Naam: Zaky

IGN: Dutch Man
Hoi hoi ik heb namelijk ook xfire. Voor degene die me willen adden op xfire, mijn naam staat eronder
Oud 25 oktober 2007, 14:51   #10
Explodie
Lowland Lions Lid

Explodie's schermafbeelding

Naam: Michael

IGN: Tsuko Leovile
Ik gebruik msn veel voor de "clock en de FPS ingame", en omdat ik het fijner vind als MSN

En ik gebruik het voor FPS (first person shooters), omdat ik makkelijk een server kan joinen op deze manier.

Explodie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools

Regels voor berichten