Ga terug   Lowland Lions Forums > Algemeen > De kroeg

De kroeg Onzin, off-topic discussie, hier kun je het allemaal kwijt.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 11 januari 2008, 16:41   #11
The-Executer-Hardcore
Junior

Naam: hans

IGN: hans
ja sorry voor mijn dubbele bericht

Laatst gewijzigd door The-Executer-Hardcore; 11 januari 2008 om 17:00
The-Executer-Hardcore is offline  
Oud 11 januari 2008, 16:42   #12
The-Executer-Hardcore
Junior

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quincy Bekijk bericht
ik heb bijna mijn nieuwe track geklaard,,
ff wat informatie;
style:Hardcore/Hardstyle en een vleugje happy
Producer naam: The Executer
platenlabel: binnenkort demo opsturen

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=gs3P5CAtIF4
wel moet ik mededelen dat ie al anders klinkt, dit was nog in begin
dit is mijn eerste track, heb de bass zaag en tekst en derest allemaal zelf gemaakt, paar weken mee bezig geweest

zeg wat je ervan vind en post wat tips, zal als hij af is helemaal ff op youtube knallen

ga aub geen loze comments geven als 'hou niet van de style' of dat soort
voorderest alles welkom
hey waar ben je mee bezig ?

The Executer dat ben ik en het liedje Its War is door mij geproduceerd

ik ben een officiele producer en dj en ik heb geen zin in dit soort troep

hier is het echte liedje iTs war van de echte The Executer

ik sta ook op Party Flock

dus je kan nergens op deze naam gaan draaien
Oud 11 januari 2008, 17:49   #13
Double_D
Medior

Double_D's schermafbeelding

Naam: Herman

IGN: Double Dragonheart
Offtopic :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The-Executer-Hardcore Bekijk bericht
The Executer dat ben ik en het liedje Its War is door mij geproduceerd
ik ben een officiele producer en dj en ik heb geen zin in dit soort troep
1) De naam The Executer wordt en werd door meerdere mensen gebruikt die ook in de Hardcore Scene draaien/produceren of dat hebben gedaan, dus een alleen-recht-claim lijkt me beetje ver gezocht. En geloof niet dat je de ene keer Sander en de andere keer Johan, Sven of Klaas heet (laatste twee zijn oud-vrienden van me).
2) De titel "It's War" kan je helaas ook niet claimen als copyright, ongeacht of je nu producer bent en op Partyflock staat. Ook hierbij geldt dat in het verleden al eens tracks zijn verschenen met deze titel, daarmee plaats je jezelf nu in de positie dat je, indien je een alleen-recht wenst te claimen, jezelf van plagiaat beschuldigd.
3) Het feit dat "jouw naam en titel van een track" op dit forum gemeld staan, wil niet automatisch zeggen dat de mensen hier een link leggen naar jouw activiteiten als plaatjesdraaier, waarmee het tevens onzinnig is om iemand meteen van "troep" te beschuldigen.

ON-TOPIC:
Dave, ben nog steeds benieuwd naar je verbeterde versie
Oud 11 januari 2008, 23:51   #14
Eternity
Junior

Eternity's schermafbeelding

Naam: Ferry

IGN: This Monk Is Insane
From: TheExecuterHardcore
Subscribe
Unsubscribe
Videos: 2

About This Video

This Monk Is Insane: Monk/E/D lvl 20 (Elite Sunspear + 55hp set)
Eternity is offline  
Oud 13 januari 2008, 13:44   #15
The-Executer-Hardcore
Junior

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Double_D Bekijk bericht
Offtopic :

1) De naam The Executer wordt en werd door meerdere mensen gebruikt die ook in de Hardcore Scene draaien/produceren of dat hebben gedaan, dus een alleen-recht-claim lijkt me beetje ver gezocht. En geloof niet dat je de ene keer Sander en de andere keer Johan, Sven of Klaas heet (laatste twee zijn oud-vrienden van me).
2) De titel "It's War" kan je helaas ook niet claimen als copyright, ongeacht of je nu producer bent en op Partyflock staat. Ook hierbij geldt dat in het verleden al eens tracks zijn verschenen met deze titel, daarmee plaats je jezelf nu in de positie dat je, indien je een alleen-recht wenst te claimen, jezelf van plagiaat beschuldigd.
3) Het feit dat "jouw naam en titel van een track" op dit forum gemeld staan, wil niet automatisch zeggen dat de mensen hier een link leggen naar jouw activiteiten als plaatjesdraaier, waarmee het tevens onzinnig is om iemand meteen van "troep" te beschuldigen.

ON-TOPIC:

Dave, ben nog steeds benieuwd naar je verbeterde versie
(1)Je kan de naam executer terug vinden in een register van uitgebrachte tracks, en die gene die in de hardcore scéne The Executer altyd heet dat ben ik gewoon en niet meerdere mensen (behalve mijn colega maik)
als deze bij buma stemra bekend zijn staat er wel degelijk een © teken op
en staan daar zelfs hoge boetes op als hij daadwerkelijk een track zou uitbrengen op die naam.
(2)de titel heb je echt wel gelijk in natuurlijk ''It's war zal vaker gebruikt zijn''
deze titel titel kan je niet claimen tenzij er stukken zijn over genomen in van een ander nummer waar deze buma stemra recht op staat.
(3) het gaat mij niet om het forum, Ik zit zelf nooit op een forum en heb daar echt niet de interesse en tijd voor,het gaat omdat ik voor de eerste keer op youtube een publiek filmpje uitbracht. dat er kort daarna mijn Naam word gebruikt met de zelfde titel.

ik claim niks maar het is het zelfde als ik een liedje maak en als bijvoorbeeld (dj promo - hardcore.mp3) dat ik na een paar weken dan mij eigen nummer bekend maak onder de naam dj promo met toevallig de titel hardcore

ik maak nu al een dikke 10 jaar muziek en ik heb nog nooit iets gebruikt van een ander en al zeker niet iemands naam gepikt die er bekend mee staat

als dave verder wil met deze muziek is goed en als hij bekend wil worden kan die het beter met een zelf verzonne naam gaan doen en opzoeken of hij al gebruikt is

dat men hier op dit forum mij een zeikerd vinden is niet erg
ik heb niets met dit forum en ook niet met de mensen

het is voor mij in ieder geval gezegd!

groetjes Sander
Oud 13 januari 2008, 13:49   #16
Didis
Guild Leader (LLL)

Didis's schermafbeelding

IGN: Didis
Ons inziens is alles gezegt, iedereen de kans gehad er op te reageren.
Wij sluiten deze post en wensen alle muziekmakers het allerbeste in hun carriere of uitoefening van hobby.

gegroet
didis

Didis is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten